اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بازدید دریادار تنگسیری از طرح‌های عمرانی زاچ و داربست/ افتتاح جاده 17 کیلومتری

فرمانده نیروی دریایی سپاه با حضور در روستا‌های زاچ و داربست از مناطق دورافتاده و محروم شهرستان بشاگرد، ضمن بازدید از طرح‌های عمرانی و دیدار با مردم، بسته‌های کمک مومنانه را نیز به آنان اهدا کرد.

بازدید دریادار تنگسیری از طرح‌های عمرانی زاچ و داربست/ افتتاح جاده 17 کیلومتری

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دریادار علیرضا تنگسیری صبح امروز با حضور دوباره در روستا‌های دورافتاده زاچ و داربست از توابع شهرستان بشاگرد استان هرمزگان، ضمن بازدید میدانی از طرح‌های عمرانی در دست ساخت توسط مهندسی نیروی دریایی سپاه، بسته‌های معیشتی کمک‌های مؤمنانه را تقدیم مردم این روستا‌ها کرد.

در این سفر سردار تنگسیری ضمن حضور در روستا‌ها و دیدار با مردم این منطقه در جمع آنان اظهار کرد: افتخار می‌کنم امروز بعنوان سرباز ولایت در جمع شما مردم ولایت مدار و دوست داشتنی حضور یافتم و از صفا و صمیمیت شما عزیزان بهره‌های معنوی کسب کنم.

 

وی اقدام جهادی و انقلابی در رفع محرومیت را از نکات مورد تاکید مقام معظم رهبری توصیف و تصریح کرد: تلاش کردیم تا این شهرک مسکونی جدید الاحداث که مزین بنام شهید والامقام، سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی است، زودتر آماده و به بهره برداری برسد و مقداری از مشکلات و سختی‌های مردم کاسته شود.

دریادار تنگسیری در ادامه تصریح کرد: در بازدید از این طرح مسکونی و طرح‌های عمرانی دیگر روند رو به رشد مشاهده شد و ان شاءالله با تلاش شبانه روزی جهادگران مخلص مهندسی نیروی دریایی سپاه انتظار می‌رود تا قبل از سالروز شهادت حاج قاسم عزیز برای بهره برداری آماده و به مردم عزیز این روستا‌ها واگذار شود.

دریادار تنگسیری در ادامه با قدردانی از تلاش‌ها و مساعدت‌های مسئولان استانی و خیرین در اجرای این پروژه گفت: خدمت به مردم عزیز و ولایتمدار وظیفه شرعی ما است و افتخار می‌کنیم خادم مردم باشیم و همانگونه که برای حفظ امنیت پایدار ملت عزیز ایران اسلامی شبانه روز انجام وظیفه می‌کنیم، برای رفع محرومیت‌ها هم بنا بر تحقق لبیک فرمانده محترم کل سپاه محضر امام امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) مبنی بر مردمی بودن سپاه، با مردم خواهیم ماند و شبانه روز برای ایجاد عمران و آبادانی نقاط کمتر توسعه یافته تلاش خواهیم کرد.

 

در این بازدید جاده تازه ساخت روستای گزان بزین به طول ۱۷ کیلومتر به شهرک شهید سلیمانی مورد بهره برداری قرار گرفت و همچنین بسته‌های کمک مومنانه نیز به اهالی روستا تقدیم شد.

با بهره برداری از این جاده، مسیر شهرک شهید سلیمانی به مرکز شهرستان سیریک به میزان ۴۰ کیلومتر نزدیک‌تر شده است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول