اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سعی می‌کنیم برنده بازی باشیم/دوران سازندگی تیم مقاومت ادامه‌دار خواهد بود

مربی گیتی‌پسند گفت: هیچ چیز در فوتسال قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌توانم بگویم قهرمان هستیم یا نه؛ ما تمام تلاشمان را می‌کنیم و به نتیجه‌های دیگر کاری نداریم و سعی می‌کنیم برنده بازی باشیم.

سعی می‌کنیم برنده بازی باشیم/دوران سازندگی تیم مقاومت ادامه‌دار خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد هاشم‌زاده عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیم خود مقابل مقاومت البرز اظهار داشت: آخرین هفته لیگ است؛ تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و آماده بازی با تیم خوب مقاومت هستیم؛ این تیم یکی از تیم‌های خوب لیگ است و با مربیگری خوب کشاورز توانسته با کارایی و توانایی فنی که داشته بازیکنان خوبی را روانه مسابقات بکند، مقاومت با بازیکنان جوان و با نتایج قابل قبولی که توانسته کسب کند خودش را مطرح کرده است‌.

مربی گیتی‌پسند در خصوص سطح کیفی و فنی این بازی افزود: مقاومت حریف بسیار سختی برای تمام تیم‌ها است؛ بازی فردا بازی دشواری است و سعی می‌کنیم کیفیت قابل قبولی از خودمان نشان دهیم.

وی در خصوص تعداد محرومان و مصدومان بیان داشت: در بازی آخر سروش احمدنیا را از دست دادیم، سعید عباسی و فرهاد توکلی دچار مصدومیت شده‌اند که پزشک تیم در تلاش برای بهبودی آن‌هاست تا به بازی برسند، وفایی را به دلیل سرماخوردگی و حمید احمدی را مانند هفته های قبل به دلیل مسائل انضباطی در اختیار نداریم، قدرت بهادری و بهروز جعفری چند هفته‌ای است که همراه ما نیستند ولی بازیکنان خوبی در اختیار داریم که با تمام قوا در میدان حاضر می‌شویم تا پیروز میدان باشیم.

هاشم‌زاده در خصوص شرایط موجود برای قهرمانی گیتی‌پسند گفت: هیچ چیز در فوتسال قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌توانم بگویم قهرمان هستیم یا نه؛ ما تمام تلاشمان را می‌کنیم و به نتیجه‌های دیگر کاری نداریم و سعی می‌کنیم برنده بازی باشیم؛ امسال بدشانسی گریبان‌گیر گیتی‌پسند شد و تعداد زیادی محرومان و مصدومان  داشتیم و توانستیم کار را پیش ببریم.

مربی گیتی‌پسند با توجه به اتمام لیگ در خصوص کیفیت و سطح برگزاری مسابقات خاطر نشان کرد:لیگ پویای را شاهد بودیم و هیچ بازی را از پیش برنده نبودیم، همه بازی‌ها سخت بود و همه تیم‌ها در سطح حمله و دفاع وتاکتیکی پیشرفت کرده‌اند؛ در چند بازی غفلت کردیم و امتیازات را از دست دادیم، نتوانستیم صدر جدول باشیم که مسائل داوری هم در این موضوع دخیل بود.

برای ارائه یک فوتسال پاک و گرفتن نتیجه پا به میدان می‌گذاریم

فرهاد کشاورز نیز در خصوص آخرین وضعیت تیم مقاومت البرز پیش از بازی با گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت: در فصل جاری این چهارمین بازی ما مقابل گیتی‌پسند است و تا این جای لیگ هم توانستیم مقابل تیم خوب و باکیفیت و پر مهره گیتی‌پسند بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم؛ به لحاظ فنی توانستیم شرایط کیفی خودمان را نشان دهیم؛ در فصل جاری ۸۵ درصد تیم تغییر کرد و با توجه به این که میانگین سنی تیم ما حدود ۲۲ سال بود، تغییرات زیادی داشتیم؛ برنامه خوبی را برای تیم متصور شدیم و زیربنای تیم را ساختیم؛ فکر می‌کنم توانستیم در این عرصه کارمان را خوب انجام دهیم و حضور در بین ۶ تیم پایانی لیگ برتر به این معنا است که ما در روند سازندگی، مسیر خودمان را خوب انجام داده‌ایم.

سرمربی مقاومت افزود: در بازی مقابل گیتی‌پسند با توجه‌ به انگیزه‌ای که جوانان ما‌ دارند و خودشان را در مقابل بهترین‌های ایران مخصوصا وحید شمسایی که از افتخارات فوتسال کشور است نشان دهند، من مطمئن هستم که فقط برای ارائه یک فوتسال پاک و گرفتن نتیجه پا به میدان می‌گذاریم، راه ما با این بازی پایان نمی‌یابد و فصل آینده روند سازندگی تیم مقاومت پایان پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: وقتی در مقابل تیمی بازی داری که وحید شمسایی مربیگری می‌‌کند و کادر فنی که هاشم زاده و محمد رئیسی و  مطمئنن بازی بدون برنامه‌ای نخواهیم داشت و ما نشان دادیم بازی مقابل تیم‌های بزرگ را بلدیم و در فصل جاری دنبال برنامه‌هایی هستیم که در فصل آینده به ثمر می‌نشیند در سبک بازی مالکانه، شروع مجدد و استراتژی ضد حملات که عنصر مهم در نتیجه‌گیری فوتسال است خیلی خوب بازی می‌کنیم.

کشاورز، در ادامه‌ بیان داشت: تعدادی از بازیکنان اصلی سبک‌های بازی خود را از دست داده‌ایم و در این دیدار به جوانان میدان می‌دهیم ولی تیم ما متکی به فرد نیست و متکی به استراتژی و سبک بازی خواهد بود.

سرمربی مقاومت در خصوص محرومان و مصدومان تیم در این دیدار بیان داشت: محروم نداریم ولی مرتضی عزتی، کیانوش شیرپور، رضا تمیزی و علیرضا صدیق مصدوم هستند و تعدادی از بازیکنان جوان دیگر که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی در خصوص کیفیت لیگ و سطح برگزاری مسابقات افزود: سطح کیفی لیگ امسال از ۵ سال گذشته بهتر بود،  فاصله کم بین تیم‌هاست در خصوص امتیازات یکی از موارد کیفیت خوب لیگ است؛ هرسال از چند هفته پایانی لیگ مشخص می‌شد قهرمان  کدام تیم است، ولی امسال تا هفته‌های پایانی تکلیف قهرمان مشخص نبود و در نهایت نبرد قهرمانی بین ۳ تیم برگزار می‌شود؛ اگر گیتی‌پسند دچار این حجم از مصدومیت‌ بازیکنان خود نشده بود قطعا با توجه به  شخصیت قهرمانی این تیم اکنون شرایط به شکل دیگری بود.

کشاورز ادامه‌داد: با نظر کسانی که گفتند سطح لیگ امسال پایین بوده و ضعیف است مخالفم  و خیلی دوست دارم با کسانی که این نظر را دارند مباحثه بکنم تا معیارشان را در این رابطه متوجه شوم؛ آیا لیگی که امسال ۲۰ بازیکن جدید در آن چهره شده ضعیف است. لیگی که قهرمانش در ۱۰ سال اخیر بین ۶ تیم در حال چرخش بوده سطح کیفی پایینی دارد؟ تیمی مثل مقاومت که با حضور جوانان بی‌نام و نشان خودش را وارد چرخه بزرگان کرده؛ تیم اهورا که در گروه تیم‌های خوب بود تا چند هفته صدر جدول بوده اما اکنون برای بقا می‌جگند؛ با تحقیق و از نظر فنی می‌گویم  تیم‌ها به لحاظ فنی رشد بسیاری نسبت به قبل داشتند چه در اصول دفاع و حمله، چه در سرعت بازی و انتقال حمله به دفاع و برعکس و کلا در همه سطوح عالی عمل کرده‌اند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول