اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ایراندوست: با تیمی که ۶۰ میلیارد بسته شده فاصله داریم/ما از زمان قابلمه بردن پیشرفت کرده‌ایم

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: فوتبال ما پیشرفت داشته و از زمان قابلمه بردن به جلو حرکت کرده‌ایم.

ایراندوست: با تیمی که ۶۰ میلیارد بسته شده فاصله داریم/ما از زمان قابلمه بردن پیشرفت کرده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس، مریم ایراندوست درباره شروع تمرینات تیم‌ملی، عنوان کرد: برای مقدماتی جام ملت‌های آسیا در شهریورماه خودمان را آماده می‌کنیم. قرار است خردادماه هم در بلاروس بازی تدارکاتی داشته باشیم. 

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال درباره نحوه انتخاب بازیکن، گفت: ما پخش تلویزیونی نداریم، هیچ آرشیوی وجود نداشت بازیکن انتخاب کنم اما برای اینکه حقی از کسی ضایع نشود از ۱۲ مربی حاضر در لیگ خواستیم براساس اولویت بازیکن معرفی کنند. مثلا تیم‌هایی که وارد مرحله نهایی شدند ۱۰ بازیکن معرفی کردند. 

ایراندوست درباره اینکه از اختیارات سرمربی است که بازیکن انتخاب کند اما برخی مانند کویستان خسروی دعوت نشده‌، گفت: او خداحافظی کرده است. ما آرشیوی را از بازیکنان تیم ملی تهیه خواهیم کرد تا برای من مربی که می‌خواهم همه چیز را رصد کنم اطلاعات در دسترس باشد. 

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا شما قرارداد رسمی بسته‌اید و آیا ضمانتی برای برنامه‌های بلندت مدت دارید، تصریح کرد: ما همیشه برنامه داشتیم اما اجرا نمی‌شد. با خانم موسوی جلسه داشتم جز به جز وارد مسائل شدیم. من گفتم به عنوان مشاوره و دوستدار فوتبال در کنار شما هستم اما باید ببینیم نگاه ما فقط حضور است یا رسیدن به سطح اول آسیا؟ ما در سید سوم آسیا هستیم و با تیم‌هایی مانند تایلند، میانمار و تایوان در سید دوم مسابقه داریم. باید فاصله ها را کم کنیم بنابراین باید اردوها برگزار شود. مسئولان قول دادند نگاه برابر و فراتر به زنان باشد تا ۵ سال آینده حرفی برای گفتن داشته باشیم به شرطی که اردوها لغو نشود. 

سرمربی تیم ملی در خصوص حضور مردان در کادر، عنوان کرد: آیا ایرادی دارد که مردان و زنان کنار هم باشند؟ اگر می‌خواهیم به سطح حرفه‌ای برسیم باید بهترین شرایط را فراهم کنیم. پدر من به عنوان کمک در کنار من است تا در کنار کادر بهترین شرایط را رقم بزنیم. فوتبال مردان پیشینه زیادی دارد پس تجربیات آنها بیشتر است. 

وی درباره اینکه فوتبال زنان هیچ وقت پیشرفت نکرد چون مطالبه نداشت که یکی از بحث‌ها قرارداد است، آیا شما این مطالبه را داشته‌اید، گفت: من گفتم اول باید قرارداد بسته شود. قرار بود یکشنبه صحبت کنیم که من به دلیل مشکوک بودن به کرونا نتوانستم بیایم. این قرارداد در این اردو بسته می‌شود. 

سرمربی تیم ملی گفت: چرا ما پیشرفت نکرده‌ایم؟ ما از زمان قابلمه بردن جلو رفته‌ایم، تیم‌ها به هتل می‌روند نه خوابگاه اما با تیمی که ۶۰ میلیارد در یک فصل هزینه می‌کند با تیم بانوان که ۵۰۰ میلیون بسته می‌شود، خیلی فاصله داریم. 

وی افزود: این قول ‌ها داده شده تا شرایط بهتر شود. لیگ ما چند سالی است منظم برگزار می‌شود. وقتی بازیکنی در لیگ قرارداد ۲۰۰ میلیونی می‌بندد من خوشحالم. این برابری را تا اینجا در تیم‌ملی دیده‌ایم. شما کی دیدید که تیم ملی در هتل باشد؟ اگر قرار بود مشکلات گذشته باشد دنبال من نمی‌آمدند چون می‌دانستند من سکوت نمی‌کنم. در زمان شجاعی جهش فوق‌العاده‌ای داشتیم اما نباید در همان حد بمانیم. 
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول