اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دعوت حماس برای اجتماع بزرگ ملت فلسطین در مسجد الاقصی

سخنگوی حماس با صدور بیانیه‌ای ملت فلسطین را به قیام و حرکت به سمت مسجد الاقصی و تشکیل اجتماع بزرگ دفاع از قبله نخست مسلمانان در روز عید فطر دعوت کرد.

دعوت حماس برای اجتماع بزرگ  ملت فلسطین در  مسجد الاقصی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی حماس با صدور بیانیه‌ای ملت فلسطین را به تشکیل اجتماع بزرگ در روز عید فطر مسجد الاقصی دعوت کرد.

 «محمد حمادة» گفت: «ما به مردم خود در قدس، مناطق اشغالی و کرانه باختری به خاطر تلاش و جهاد شما تبریک می‌گوییم و برای این تصویر درخشانی که از خود در مقابله با اشغالگری در تمام شهرهای فلسطین نشان دادید، درود می‌فرستیم.  شما به نوبه خود در نبرد سیف القدس سهیم بوده‌اید.»

سخنگوی حماس گفت: «ما شما را به قیام و حرکت به سمت مسجد الاقصی و بسیج عمومی در آنجا و شرکت در نماز عید فطر دعوت می‌کنیم و تا روز جمعه را هم که روز بسیج و اعتکاف برای دفاع از مسجد الاقصی است، در آنجا بمانید.»

حماده تصریح کرد: «قیام و حرکت شما به سمت مسجد الاقصی پیمان وفاداری به خون پاک شهدای غزه عزیز و تاکید بر ادامه راه آزادسازی است. شما مسجد الاقصی را هرگز تنها نخواهید گذاشت.»

 سخنگوی حماس همچنین از همه ملت فلسطین خواست در فراخوان فجر عظیم شرکت کرده و سحرگاه هر روز را با حضور برای اقامه نماز صبح در مسجد الاقصی، لحظه تجدید بیعت با قدس و مسجد الاقصی قرار دهند.

مسجد الاقصی در ایام ماه مبارک رمضان و به خصوص دو هفته اخیر که صحنه حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد و پیرامون آن بود، شاهد حضور گسترده نمازگزاران و معتکفین فلسطینی است که خود را از اقصا نقاط سرزمین‌های فلسطینی به آنجا رسانده و با وجود متشنج بودن اوضاع قدس و حملات مکرر نظامیان صهیونیست بر تحصن در مسجد الاقصی و دفاع از آن در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول