اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

برگزاری جلسه هماهنگی مس و کراپ/ تغییر ساعت برگزاری لیگ فوتسال در صورت نبودن عید فطر

جلسه هماهنگی دیدار دو تیم مس سونگون و کراپ الوند عصر امروز در محل هتل بین الملل این شهر برگزار شد.

برگزاری جلسه هماهنگی مس و کراپ/ تغییر ساعت برگزاری لیگ فوتسال در صورت نبودن عید فطر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته دهم و پایانی مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال فردا با انجام 3 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

در اصفهان گیتی پسند میزبان مقاومت البرز است و در مشهد سن ایچ ساوه میهمان فرش آرا و مس سونگون ورزقان پذیرای کراپ الوند است و این در شرایطی است که سه تیم شانس قهرمانی دارند.   

بر همین اساس در تبریز جلسه هماهنگی  دیدار دو تیم مس سونگون و کراپ الوند عصر امروز در محل هتل بین الملل این شهر با حضور آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال، محمدرضا غفاری عضو هیات رئیسه سازمان لیگ، حسین فیروزکوهی نماینده حراست فدراسیون و نمایندگان سازمان لیگ، ناظر داوری و مدیران دو تیم برگزار شد. 

در این جلسه مقرر شد با رعایت همه پروتکلهای بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا شروع هر سه بازی و نیمه آن بصورت همزمان آغاز شود و همچنین در صورت اعلام عید سعید فطر بازی ها طبق برنامه قبلی راس ساعت ۱۶ شروع شود و در غیر اینصورت هر سه دیدار ساعت ۲۱ برگزار می‌گردد. 

قرار است حیدر بهاروند ریس سازمان لیگ فوتبال در تبریز،  مهرداد سراجی سرپرست کمیته فوتسال در اصفهان و احسان اصولی عضو هیات رییسه فدراسیون در مشهد به عنوان نمایندگان ویژه فدراسیون فوتبال از نزدیک شاهد این سه دیدار باشند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول