اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

مشارکت در انتخابات تضین کننده امینت کشور است/توزیع 50 هزار بسته معیشتی در ماه ماه مهمانی خدا

فرمانده سپاه قدس گیلان مشارکت در انتخابات را تضمین‌کننده نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: مردم در شرایط سخت معیشتی به سر می‌برند ولی هم‌وطنان در روز ۲۸ خرداد با حضور پرشور خود در انتخابات پاسخی محکم به استکبار خواهند داد.

مشارکت در انتخابات تضین کننده امینت کشور است/توزیع  50 هزار بسته معیشتی در ماه ماه مهمانی خدا

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، رزمایش سراسری مواسات نهضت کمک مؤمنانه ویژه ماه مبارک رمضان شامل توزیع دو هزار بسته معیشتی در این شهرستان آغاز شد.

 

توزیع  ۵۰ هزار بسته  معیشتی در ماه رمضان

فرمانده سپاه قدس گیلان در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رزمایش مواسات در این استان و با همراهی مردم و خیرین در حال انجام است، اظهار کرد: از اولین روز رزمایش مواسات در گیلان مردم و خیرین در مناسبت‌های مختلف پای‌کار آمده و به‌مانند دوران دفاع مقدس عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشتند.

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به  توزیع ۵۰ هزار بسته  معیشتی در ماه رمضان گفت: رزمایش مواسات به بهترین نحو در گیلان در حال اجرا بوده و خیرین، گروه‌های جهادی و بسیجی‌ها علیرغم مشکلات فراوان سفره خود را کوچک کردند تا به نیازمندان کمک کنند.

وی نقش مواسات و همدلی را در آرامش جامعه بسیار مهم و مثمر ثمر دانست و افزود: قطعاً انجام رزمایش مواسات خیروبرکت را در زندگی روزافزون کرده و به سعادت رسیدن جامعه کمک می‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با قدردانی از همراهی نهادهای مختلف در برپایی رزمایش مواسات در کشور گفت: در اجرای رزمایش مواسات  گروه‌های جهادی، ستاد اجرایی فرمان امام و آستان قدس رضوی همراهی بسیار خوبی  داشته است، ولی آمار داده‌شده در خصوص توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی جدا از کمک‌های انجام‌شده است.

با تأکید بر حل مشکلات کشور در آینده‌ای نزدیک بیان کرد: استکبار تصور نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی در آینده نزدیک را داشت، ولی کادر درمان باهمت مردم و گروه‌های جهادی و بسیجیان نشان دادند که این نظام مقدس نفوذناپذیر است.

عبدالله پور اشاره‌ای به حملات مقاومت و حماس به رژیم صهیونیستی کرد و گفت: گنبد آهنین رژیم صهیونیستی گنبدی پوشالی بوده و این کشور مستکبر از مقابله با جوانان فلسطینی بازماندهاست در حالی هنوز سیلی محکم خود آر از نظام مقدس جمهوری اسلامی دریافت نکرده است.

وی مشارکت در انتخابات را تضمین‌کننده نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: مردم در شرایط سخت معیشتی به سر می‌برند ولی هم‌وطنان در روز ۲۸ خرداد با حضور پرشور خود در انتخابات پاسخی محکم به استکبار خواهند داده و کشور از این مشکلات عبور می‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خانوارهای نیازمند در هر تمامی شهرستان‌های استان شناسایی‌شده‌اند،گفت: باهمت پایگاه‌های بسیج و مساجد افراد و خانوارهای نیازمند در هر منطقه شناسایی و بسته‌های معیشتی به این افراد داده‌شده و این روند ادامه دارد.
 

 

توزیع دو هزار غذای گرم در سیاهکل

فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل نیز در این مراسم با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی  در این شهر کماکان ادامه دارد، اظهار کرد: امروز دو هزار بسته معیشتی به ارزش چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در سیاهکل و در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

علی یعقوبی با اشاره به توزیع دو هزار غذای نذری گرم در ماه رمضان گفت: در ماه رمضان گوشت نذری، نان و آرد صلواتی در بین مردم و برخی از افراد توزیع‌شده و این روند در سیاهکل ادامه‌دار است.

 

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول