اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افزایش دو برابری حوزه‌های امتحان نهایی پایه دوازدهم در استان اصفهان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امسال در استان اصفهان امتحانات پایه نهم برای ۶۸۴۰۰ دانش‌آموز در ۱۳۵۸ واحد آموزشی و امتحانات پایه دوازدهم برای ۳۴۰۰۰ دانش‌آموز در ۵۴۰ حوزه امتحانی برگزار می‎گردد که نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

افزایش دو برابری حوزه‌های امتحان نهایی پایه دوازدهم در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان محمد اعتدادی پیرامون نحوه برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم اظهار داشت: دستورالعمل مراقبت و کنترل بیماری کرونا در حوزه‌های برگزاری امتحانات حضوری کاری مشترک بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت آموزش‌ و پرورش بود که به کلیه مدارس استان ابلاغ شده و مسؤولیت اجرای آن به عهده مدیران واحدهای آموزشی می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به حساسیت خانواده‌ها در برگزاری امتحانات حضوری تأکید کرد: مجموعه پرسنل آموزش‌ و پرورش و فرهنگیان استان دغدغه سلامت دانش‌آموزان را دارند و مسأله بهداشت و سلامت دانش‌آموزان برای ما بسیار مهم است.

وی گفت: جلسات کارشناسی با حوزه معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی داشته‌ایم و توصیه‌های لازم به مدیران واحدهای آموزشی انجام شده و آموزش‌های لازم با تمام نکات ریزی که در این زمینه باید اجرا شود در مناطق و نواحی به عوامل داده شده است.

اعتدادی در پایان خاطرنشان کرد: امسال در استان اصفهان امتحانات پایه نهم برای ۶۸۴۰۰ دانش‌آموز در ۱۳۵۸ واحد آموزشی و امتحانات پایه دوازدهم برای ۳۴۰۰۰ دانش‌آموز در ۵۴۰ حوزه امتحانی برگزار می‎گردد که نسبت به سال گذشته دو برابر شده است؛ امیدواریم خانواده‌ها همکاری لازم را با همکاران ما در واحدهای آموزشی داشته باشند تا همانند سال گذشته این امتحانات به‌خوبی برگزار شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول