اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی افزایش حملات به غزه را تصویب کرد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تصویب تداوم حملات تجاوزکارانه به نوار غزه در نشست کابینه امنیتی، بر مخالفت این رژیم با هرگونه آتش‌بس در زمان کنونی تاکید کرد.

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی افزایش حملات به غزه را تصویب کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در پی مواجه‌شدن رژیم صهیونیستی با موج جدیدی از عملیات‌های گسترده راکتی و موشکی توسط گروه‌های مقاومت در نوار غزه، کابینه امنیتی تل‌آویو تشکیل جلسه داد.

به نوشته خبرنگار نشریه عبری‌زبان «واللا نیوز»، کابینه امنیتی اسرائیل شامگاه چهارشنبه برنامه‌های نظامی برای افزایش عملیات‌های تهاجمی به جنبش‌های مقاومت حماس و جهاد اسلامی در غزه را تصویب کرد.

بر اساس این گزارش، مقام‌های صهیونیست می‌گویند هیچ زمانی برای پایان یافتن حملات تجاوزکارانه این رژیم به نوار غزه در نظر ندارند ولی فعلا روی عملیات‌های هوایی متمرکز هستند نه زمینی.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی نیز در این جلسه کابینه امنیتی مدعی شد اسرائیل در حال حاضر با هیچ پیشنهاد آتش‌بسی موافقت نخواهد کرد.

نتانیاهو و «گابی اشکنازی» وزیر خارجه این رژیم هر دو ادعا کردند جامعه جهانی ماهیت اقدامات اسرائیل را درک می‌کند و نباید اکنون برای پایان حملات به نوار غزه، به تل‌آویو فشار بیاورد.

بر این اساس، اشکنازی در این نشست مدعی شد: «خشونت بین اعراب و یهودیان در شهرهای مختلف، ما را به هرج و مرج و از دست دادن کنترل نزدیک می‌کند».

یک وزیر صهیونیست به نشریه واللانیوز گفت: «وزرای کابینه اجماع نظر داشتند که لازم است عملیات نظامی ادامه یابد و برای همه واضح بود که اکنون زمان متوقف شدن نیست».

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز درباره درگیری معترضان فلسطینی با نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست مدعی شد: «آنچه در خیابان‌ها اتفاق می‌افتد خطرناک‌تر از نبردهای نظامی است».

پس از حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی در قدس اشغالی و حمله به نمازگزاران، تنش‌ها در فلسطین اشغالی شده یافته است. فلسطینی‌ها از هفته گذشته نسبت به رای دادگاه رژیم اسرائیل مبنی بر اخراج خانواده‌های فلسطینی از محله شیخ جراح در شرق بیت المقدس در میان حملات نیروهای صهیونیستی اعتراض کردند.

بعد از حملات بی‌رحمانه و جنایتکارانه توپخانه و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار فلسطینیان بی‌گناه، ارتش این رژیم از شلیک شدن بیش از یک‌هزار و پانصد فروند راکت و موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی طی سه روز اخیر خبر داد. (جزئیات بیشتر)

رسانه‌های اسرائیلی می‌گویند تاکنون حداقل پنج صهیونیست در این عملیات‌ها به هلاکت رسیده و بیش از ۱۰۰ نفر از آنها نیز مجروح شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول