اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

روز سوم ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری/ ثبت نام مطهری، مهرعلیزاده، صادقی و مهمان‌پرست

سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم صبح امروز (پنجشنبه) در محل ستاد انتخابات کشور آغاز شد.

روز سوم ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری/ ثبت نام مطهری، مهرعلیزاده، صادقی و مهمان‌پرست

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم صبح امروز(پنجشنبه 23 اردیبهشت) در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران آغاز شد. 

 

* بازدید رئیس ستاد انتخابات از روند ثبت نام

جمال عرف در جمع خبرنگاران درباره احتمال تمدید مدت زمان ثبت نام انتخابات گفت: با هماهنگی که با شورای نگهبان انجام دادیم در واقع همان فرجه زمانی ۵ روز در ۱۰ ساعت خواهد بود و ضرورتی برای تمدید وجود ندارد اما اگر به جمع بندی رسیدیم ممکن است تغییر ایجاد شود. 

عرف در مورد این‌ که آیا مصوبه شورای نگهبان را اجرا می کنند یا خیر گفت: ماده ۵۹ که در اطلاعیه شماره ۱۴ نیز اعلام شد همه داوطلبان همه مدارک مستدل را در اختیار ما قرار دهند و همه مدارک را جمع و در انتهای ۵ روز تحویل شورای نگهبان می‌دهیم.

 

*نماینده «مهریز و بافق» برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

محمدرضا صباغیان نماینده فعلی مجلس با حضور در ستاد انتخابات کشور برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

صباغیان هم اکنون عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهاست. 

وی پس از ثبت‌نام، یکی از برنامه‌های خود را شفافیت اعلام کرد و گفت: مردم تشنه شفافیت بویژه در بُعد مالی هستند. بنده حقوق دریافتی خودم را به مردم اعلام کرده ام و هزینه انتخاباتی را اعلام کرده ام و سعی کرده ام از کسی کمک نگیرم. برای مبارزه با فساد درنگ نخواهم کرد.

 

*وزیر کشور از روند ثبت‌نام بازدید کرد

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، صبح امروز پنجشنبه (۲۳ اردیبهشت) از ستاد انتخابات کل کشور بازدید کرد. 

وزیر کشور در این بازدید با تأکید بر اینکه هیچ ابهامی در هماهنگی شورای نگهبان و وزارت کشور نیست گفت: مدارک را رتبه بندی شده تحویل شورای نگهبان می‌دهیم؛ خیلی ها شاید برداشت نامناسب از هماهنگی کنند اما خوشبختانه مشکلی نیست.

 

*محمود صادقی ثبت نام کرد

محمود صادقی نماینده سابق مردم تهران و دبیر کل انجمن مدرسین دانشگاه ها صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

 

 

این چهره اصلاح طلب در دوره گذشته مجلس در لیست فراکسیون امید حضور داشت. 

صادقی پس از ثبت نام گفت: من برای تشکیل دولت پاسخگو، شفاف، عدالت محور و تلاشگر برای رفاه و معیشت مردم آماده قرار گرفتن در معرض انتخاب مردم هستم. 

 

*علی مطهری  ثبت نام کرد/ با انتخابات به ۸۰ درصد خواسته‌ها می‌‌‌رسیم

علی مطهری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

 

 

وی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ممکن است با انتخابات همه مشکلات را نتوانیم حل کنیم اما می‌توان به ۷۰ تا ۸۰ درصد خواسته های خود برسیم.

 

*مهمان پرست بعد از ثبت‌نام: تلاش می‌کنیم فاصله طبقاتی را کاهش دهیم

سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه با حضور در ستاد انتخابات کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

 

 

رامین مهمان‌پرست گفت: تلاش بنده و دوستان بنده ارائه طرح هایی است که می تواند فاصله طبقاتی را جبران کند اما برای اینکه عدالت در دریافت یارانه سوخت برقرار شود طرح ما این است که باید سهمیه سوخت روی کارت ملی افراد انجام شود تا آن فردی که 10 اتومبیل شخصی دارد چند برابر استفاده نکند. 

*مهرعلیزاده نیز آمد

محسن مهرعلیزاده معاون دولت اصلاحات با حضور در ستاد انتخابات کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

وی با بیان اینکه نام دولت من تحول و عدالت است، گفت: به دنبال تحول در مسائل اقتصادی، معیشت و اجتماعی هستیم. برنامه من اقتصاد محور است. 

مهرعلیزاده برنامه خود را اقتصادمحور دانست و افزود: برخی از شکاف‌های اجتماعی که در طول چند سال گذشته ایجاد شده شرایطی را به وجود آورده که دولتی که سال ۱۴۰۰ تشکیل خواهد شد دولتی با اولویت‌های اقتصادی خواهد بود. 

 

* ثبت نام ۱۳۰ نفر در انتخابات

سید اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور روز گذشته درباره تعداد ثبت‌نام‌های داوطلبان تا پایان روز دوم گفته بود که مجموعا در دو روز گذشته ۱۳۰ نفر به ستاد انتخابات مراجعه و برای شرکت در سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری نام‌نویسی کردند.

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محمود احمدی‌نژاد، رستم قاسمی، صادق خلیلیان، محمد عباسی، حسن سبحانی و محمدحسن قدیری ابیانه از چهره‌هایی بودند که در دومین روز ثبت‌نام سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور رفتند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول