اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مردم حضوری آگاهانه در انتخابات داشته باشند

امام جمعه اراک گفت: مردم با حضور حداکثری و آگاهانه خود در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

مردم حضوری آگاهانه در انتخابات داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، نماز عید سعید فطر صبح امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اراک و دیگر شهرهای استان مرکزی اقامه شد.

آیت الله قربان علی دری نجف‌آبادی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر  در اراک اظهار کرد: ماه رمضان ماه بندگی و ماه در قل و زنجیر کشیدن شیطان بود و خوشا به سعادت آنانی که از این ماه نهایت بهره را بردند.

وی تصریح کرد:نماز عید فطر نماز شکرگزاری است و باید در این نماز با خدای خود عهد ببندیم که همچنان در راه مبارزه با نفس ثابت قدم خواهیم بود.

امام جمعه اراک با اشاره به در پیش بودن انتخابات بیان داشت: ماه آینده شاهد برگزاری مهم‌ترین رویداد سیاسی در کشور هستیم که باید از هم اکنون خود را برای حضور گسترده در این انتخابات آماده کنیم.

دری نجف آبادی تصریح کرد: مردم باید حضوری آگاهانه و پرشور در انتخابات داشته و عمل به این تکلیف شرعی و ملی بهترین‌ها را برای کشور رقم بزنند.

وی تاکید کرد: قطعا حضوری آگاهانه و حداکثری در انتخابات علاوه بر خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان موجب انتخاب فرد اصلح برای رفع مشکلات کشور می‌شود.

امام جمعه اراک لازمه حل مشکلات کشور را حضور پرشور مردم در انتخابات پیشرو دانست و گفت: همه باید دست به دست هم دهیم در کنار دولت جدید ایرانی سربلند و با عزت و مقتدر بسازیم.

وی تحقق رشد تولید و اقتصادی را در گروه تلاش همگانی دانست و بیان کرد: باید با صرفه‌جویی و قناعت و مجاهدت اقتصادی مشکلات کشور را برطرف کنیم.

امام جمعه اراک همچنین ضمن محکوم کردن حوادث افغانستان تصریح کرد: این جنایت بزرگ نشان داد که دشمنان اسلام برای از بین بردن وحدت بین کشورهای منطقه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده  و زن و بچه رحم نمی‌‌کنند.

دری نجف‌آبادی گفت: هیچ توجیهی برای این جنایات وجود ندارد، به خاک و خون کشیدن دختران بیگناه در افغانستان نشان دهنده خوی کثیف  و خونخوار عاملان این جنایت است.

وی با بیان اینکه ایران به عنوان کشوری دوست و همسایه این جنایت وحشیانه را محکوم می‌کند، گفت: جنایات اسرائیلی‌ها در قدس شریف نیز محکوم است و بشریت این اقدامات جنایتکارانه اسرائیل، انگلیس و آل سعود را محکوم می‌کند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول