اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

دوران بزن‌دررو تمام شده است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، دوران بزن‌دررو گذشته است هم‌اکنون نیروهای مقاومت بیش از ۱۰۰۰ موشک به سمت مواضع رژیم صهیونیستی شلیک کرده‌اند.

دوران بزن‌دررو تمام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام رضا نوری صبح امروز در آیین نماز عید فطر در بجنورد اظهار کرد: ماه رمضان، ماهی است که خداوند به بندگانش توفیق می‌دهد تا مردم به افراد کمتر برخوردار کمک کنند.

وی گفت: در این ماه که یک ماه پربرکت است، مردم بیشتر به فکر کمک کردن به همنوعان خود هستند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی افزود: خداوند می‌فرمایند ذکات فطریه را قبل از آنکه نماز عید را بخوانید پرداخت کنید و کسانی که نمی‌توانند در ماه مبارک رمضان روزه‌بگیرند باید بدلش را به نیازمندان پرداخت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله این روزهای دنیای اسلام اشاره کرد و افزود: ناراحتی‌های دردناکی در این ماه مبارک رمضان برای مردم ایجاد شد، یکی اتفاقی بود که برای مردم افغانستان افتاد و حدود ۹۰ نفر از دخترانی که برای تحصیل به مدرسه‌رفته بودند توسط ایادی آمریکا و رژیم صهیونیستی و توسط بمب‌گذاری داعشی‌ها، این نظام تروریست به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام نوری تصریح کرد: رژیم منحوس صهیونیستی نیز که با شدیدترین و ناجوانمردانه‌ترین حالت در منطقه قدس مردم مظلوم را به شهادت می‌رسانند و خانه‌هایشان را از آن‌ها می‌گیرند مردمی که حدود هفتادسال دران منطقه زندگی می‌کنند را آواره می‌کنند.

امام‌جمعه بجنورد گفت: موضوعی که جای خوشحالی دارد و طبق فرمایش مقام معظم رهبری، دوران بزن‌دررو گذشته است هم‌اکنون نیروهای مقاومت بیش از ۱۰۰۰ موشک به سمت مواضع رژیم صهیونیستی شلیک کرده‌اند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول