اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دشمنان در پی ایجاد دوقطبی انتخاباتی در کشور هستند

امام‌جمعه نطنز گفت: یکی از مهم‌ترین نقشه‌های دشمنان نظام و انقلاب، دوقطبی سازی جامعه است، دوقطبی سازی که بسیار خطرناک است، آنها می‌خواهند مردم پای صندوق‌های رأی حاضر نشوند و اما مردم باید هوشیار باشند و عزت کشور تمامیت کشور امنیت کشور و خون شهدای این است که در این میدان شرکت کنیم.

دشمنان در پی ایجاد دوقطبی انتخاباتی در کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر ضمن تبریک عید به همه مؤمنین و مسلمانان جهان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان میدان مسابقه مذهبی بود که امروز روزه‌داران روز عید فطر، عیدی خود را از خداوند گرفته و پیروز میدان مبارزه معنوی هستند.

امام‌جمعه نطنز بابیان اینکه ماه آینده باید در میدان مسابقه ملی شرکت کنیم و در آنجا نیز درخشش داشته باشیم: افزود: امروز دشمن در حال تزریق ناامیدی برای عدم مشارکت مردم در انتخابات است؛ متأسفانه بعضی‌ها هم در داخل بلندگوی آنها شدند مردم باید هوشیار باشند مردم بدانند اگر در میدان انتخابات شرکت نکنید و حاضر نشوید دشمنان و بر ما پیروز خواهد شد.

وی با اشاره به جنایات دشمن در افغانستان و غزه گفت: همه این جنایات زیر سر آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیست است و اگر مردم مسلمان وحدت داشتند می‌توانستند در برابر استکبار مقاومت کنند و اگر دشمن امروز نمی‌تواند در کشور ما اثرگذار باشد به خاطر حضور مردم در همه میدان هست که حضور باشکوه در انتخابات یکی از میدان‌های مهم حضور مردم است.

یعقوبی خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات وظیفه ملی و انسانی است هر کس که دل درگرو این کشور دارد باید در انتخابات شرکت کند و انتخابات هنر بزرگ نظام اسلامی است و ما باید این هنر و ارزش را حفظ کنیم.

 امام‌جمعه نطنز گفت: وظیفه تک‌تک مردم این است که با قدم، قلم و قدرتی که دارند امیدآفرینی کنند رهبری معظم انقلاب به آینده نظام امیدوارند و در حال هدایت ما هستند اما دشمن برعکس دارد مردم را ناامید می‌کند.

وی اذعان کرد: یکی از مهم‌ترین نقشه‌های دشمنان نظام و انقلاب، دوقطبی سازی جامعه است، دوقطبی سازی که بسیار خطرناک است، آنها می‌خواهند مردم پای صندوق‌های رأی حاضر نشوند و اما مردم باید هوشیار باشند و عزت کشور تمامیت کشور امنیت کشور و خون شهدای این است که در این میدان شرکت کنیم همه باید در شهر و روستا کمک کنیم و امیدآفرین کنیم و از همه دست‌اندرکاران انتخابات هیأت اجرایی و نظارت می‌خواهیم این‌که به دنبال حضور اکثریت مردم باشیم

امام‌جمعه بادرود: رئیس‌جمهور جدید نباید نگاهش به دست آمریکا و بیگانگان باشد

حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی نیز در خطبه‌های نماز عید فطر بادرود ضمن تبریک عید فطر اظهار کرد: فاجعه غمبار قتل‌عام دانش‌آموزان بی‌گناه و مظلوم دبیرستان حضرت سیدالشهدا افغانستان و به شهادت رساندن زنان و کودکان مظلوم فلسطینی در غزه موجی از غم و اندوه بر قلوب همه مسلمانان جهان نشانده است.

امام‌جمعه بادرود افزود: این جنایات هولناک محصول توطئه‌های استکبار جهانی و ارتجاع منطقه و ثمره تلخ جهل و تحجر و تعصبات کور وابستگان مزدوری است که دل درگرو آمریکا و صهیونیسم دارند.

وی گفت: ما نمازگزاران عید سعید فطر بادرود ضمن محکوم کردن این جنایات هولناک بادل‌هایی سرشار از اندوه مراتب تسلیت و همدردی خود را با مردم عزادار افغانستان و مردم مظلوم فلسطین به‌ویژه خانواده‌های شهیدان این واقعه اعلام می‌داریم و لعن و نفرین خود را نثار دشمنان بلاد اسلامی می‌کنیم

قاسمی خاطرنشان کرد: انتخابات یکی از جلوه‌های مردم‌سالاری دینی است، یعنی یکی از عرصه‌هایی که مردم خودشان در آن ورود پیدا می‌کنند و مستقیماً سرنوشت خود را تعیین و ترسیم می‌کنند عرصه انتخابات ریاست جمهوری است.

وی بیان کرد: انتخابات به فرموده مقام معظم رهبری از دو جهت حائز اهمیت است یکی از جهت حضور حداکثری و دوم از جهت انتخاب اصلح یعنی انتخاب فردی که بتواند شرایط را به‌گونه‌ای ترسیم کند که به آن حضور حداکثری کمک کند یعنی اگر فردی روی کار بیاید که انسانی باشد معتقد و مؤمن و دارای روحیه جهادی و بسیجی و استکبارستیز و مطیع ولایت و رهبری و به فکر محرومان و مستضعفان باشد.

قاسمی ادامه داد: رئیس‌جمهور آینده اگر نگاهش به نگاه ولایت و رهبری و مردم بزرگوار ایران اسلامی باشد، قطعاً در ظرف چند سال می‌تواند اوضاع‌واحوال اقتصادی و معیشتی مردم را بهبود بخشد، اما اگر خدای‌ناکرده ما غفلت کنیم که فردی انتخاب شود که نگاهش به دست آمریکا و بیگانگان باشد نه‌تنها شرایط اقتصادی و معیشتی خوب نمی‌شود که بد و بدتر می‌شود و باید ما در انتخاب اصلح دقیق و درست عمل کنیم که شرمنده شهدا و امام شهدا نشویم.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول