اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حضورآیت الله رئیسی در انتخابات اختلافات را به حداقل می‌رساند

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری نه تنها باعث وحدت جریان انقلابی می شود بلکه اختلافات را به حداقل می رساند.

حضورآیت الله رئیسی در انتخابات اختلافات را به حداقل می‌رساند

محمد جواد جمالی نوبندگانی نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس با بیان اینکه تمرکز حداکثری جریان اصولگرا بر روی شرکت آقای رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری است، گفت: با توجه به اینکه تعدادی از جریان اصولگرا اقدام به ثبت نام ریاست جمهوری کرده و گفته اند تا آخرین لحظه به رقابت می پردازند حضور آیت الله رئیسی می تواند اختلافات را به حداقل خواهند رساند.

وی افزود: در حال حاضر حداقل ۳ جریان اصولگرا در رابطه با انتخابات فعالیت دارند که می توان به شورای وحدت به محوریت جامع مبارز، شورای ائتلاف که درباره نقش خود در شکل دهی مجلس یازدهم سخن می‌گویند و در نهایت جبهه پایداری که تا این لحظه به جز آیت الله رئیسی ائتلاف دیگری نداشته‌اند.

جمالی نوبندگانی تصریح کرد: اگرآیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شرکت کند اختلافات کاهش می یابد چراکه تعدادی از جریان اصولگرا اقدام به ثبت نام کرده و به گفته خودشان تا آخرین لحظه کناره گیری نخواهند کرد در واقع شرکت آیت الله رئیسی در انتخابات جز نقاط مثبت جبهه اصولگرایی می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول