اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

عدالت‌محوری و صداقت از شاخصه‌های دولت اسلامی است

امام‌جمعه آستارا عدالت‌محوری و صداقت را از شاخصه‌های اصلی دولت اسلامی برشمرد و گفت: دولتی که به پیش بردن برنامه‌ها به لحاظ دفاعی، سیاسی و تولید داخلی اعتقادی ندارد چنین دولتی لیاقت حکمرانی بر ملت‌های اسلامی را ندارد.

عدالت‌محوری و صداقت از شاخصه‌های دولت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر این شهرستان ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیست اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیست در فلسطین اشغالی به کودکان و دخترانه ۱۰ ساله هم رحم نمی‌کند. 

امام‌جمعه آستارا مقصر اصلی جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را آمریکا و ایادی وابسته به استکبار جهانی دانست و گفت: مجامع حقوق بشر و کشورهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند در برابر جنایات بی‌رحمانه رژیم غاصب صهیونیست و کشتار بی‌رحمانه مردم غزه و فلسطین سکوت اختیار کرده‌اند. 

خطیب نماز عید فطر شهرستان آستارا عدالت‌محوری و صداقت را از شاخصه‌های اصلی دولت اسلامی برشمرد و بیان کرد: دولتی که به پیش بردن برنامه‌ها به لحاظ دفاعی، سیاسی و تولید داخلی اعتقادی ندارد چنین دولتی لیاقت حکمرانی بر ملت‌های اسلامی را ندارد. 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود بارها بر روی کار آمدن یک دولت مؤمن، انقلابی، مردمی و سرشار از امید تأکید کرده‌اند، افزود: دولتی که در انتخابات خرداد ۱۴۰۰ با اکثریت آرای مردم وارد پاستور می‌شود باید معتقد به توانمندی‌های داخلی کشور باشد. 

امام‌جمعه آستارا برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها را دارای اهمیت دانست و تصریح کرد: افراد منتخب در راستای توسعه عمران شهرستان نقش‌آفرینی خواهند بود و مردم باید در انتخاب برای مدیریت شهری و روستایی دقت کنند تا افراد لایق و دارای صلاحیت وارد نهاد شورا شوند. 

به گزارش فارس، نماز عید سفید فطر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی علاوه بر روستاها به‌صورت متمرکز در چهار نقطه از شهرستان آستارا ازجمله خیابان امام، محوطه امام‌زادگان ابراهیم و قاسم (ع)، مسجد امام حسین شهرک عباس‌آباد و مسجد جامعه شهر لوندویل اقامه شد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول