اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

وزیر علوم: عید فطر جشن دوری از معصیت و اوج امیدواری به مغفرت الهی است

وزیر علوم در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن عیدسعید فطر گفت: عید سعید فطر تجلی خداخواهی، جشن دوری از معصیت و اوج امیدواری به مغفرت و رحمت الهی است.

وزیر علوم: عید فطر جشن دوری از معصیت و اوج امیدواری به مغفرت الهی است

به گزارش حوزه دانشگاهی خبرگزاری فارس، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، ضمن تبریک این عید بزرگ به همه مسلمانان جهان، ملت مؤمن ایران و به ویژه جامعه دانشگاهی کشور، گفت: عید سعید فطر تجلی خداخواهی، جشن دوری از معصیت و اوج امیدواری به مغفرت و رحمت الهی است.

در پیام غلامی آمده است:

اکنون که یک ماه از پالایش جان و درخشش نور ایمان در دل‌های آسمانی گذشت، آمدن عید بندگی و شادی وصف‌ناپذیر از این همه رحمت الهی، خوش یمن‌ترین نویدی است که روزه‌داران درگاه احدیت را مسرور می‌سازد.

شیفتگان حق، یک ماه همه ذکر و فکر و کردارشان بر مبنای تأمل بر اعمال گذشته و نقشه‌ای الهی برای آینده متجلی می‌شود و چه زیباست آن لحظه که دم روحانی و نفس پاک عفو و بخشندگی در جان‌ها و دل‌ها تبلور یابد و شادمانی بالاتر از این برای یک انسان متقی نیست.

خانواده بزرگ و گرانقدر آموزش عالی، اساتید، دانشجویان، کارکنان و پژوهشگران، در کنار این همه تلاش خستگی ناپذیر برای رشد و بالندگی ایران عزیز، آئین بندگی را عینیت بخشیدند و در دومین رمضان متوالی که با روز‌های سخت مقابله با بیماری همه‌گیر کرونا گذشت، با تکیه بر دانش و تدبیر، برای خدمت به مردم عزیز کشورمان و تولید انواع محصولات مقابله با این ویروس منحوس، سنگ تمام گذاشتند.

از درگاه حضرت احدیت خواستارم که به حق ماهی که گذشت و شریف‌ترین لحظات تقرب به پروردگار در آن واقع بود، از شمیم عید سعید فطر، جان همگان سرخوش باشد و به حق این روز بزرگ به شکرانه یک ماه بندگی، شاهد خوش‌احوالی و تندرستی مردم عزیز به رنج‌افتاده از این بلا و مصیبت باشیم.

اینک در آستانه‌ی گذر از ماه بندگی؛ فرا رسیدن عید الهی و سعید فطر، این عید بزرگ مؤمنین و حلول ماه شوال را به همه ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی، به ویژه جامعه دانشگاهی کشور که پیشتازان و راهگشایان تحولات اجتماعی و پیشرفت‌های علمی کشور هستند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم ره توشه معنوی این ماه مبارک، رضایت پروردگار متعال از رفتار و گفتار و کردارمان باشد و همه ما را در راه رسیدن به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راسخ‌تر گرداند. رستگاری، تندرستی و عزت همگان را از درگاه حضرت احدیت مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول