اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مفاد ۱۳گانه منشور امر به معروف و نهی از منکر ششمین دوره انتخابات شورای شهر مشهد چیست؟

ستاد امر به معروف ونهی ازمنکر خراسان رضوی در اقدامی ابتکاری منشوری ۱۳بندی در خصوص اخلاق انتخاباتی برای نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای شهر مشهد تدوین کرد.

مفاد ۱۳گانه منشور امر به معروف و نهی از منکر ششمین دوره انتخابات شورای شهر مشهد چیست؟

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از ستاد امربه معروف ونهی ازمنکر خراسان رضوی، منشور امر به معروف و نهی از منکر جهت التزام نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر به قانون، شرع واخلاق در فرایند تبلیغات، حین وبعد از انتخابات، در ۱۳ بند تدوین شد.

در این منشور آمده است:

اینجانب نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر ضمن اعلام پایبندی به اصول قانونی، شرعی و اخلاقی در تبلیغات انتخاباتی، روز برگزاری و اعلام نتایج، توان خود را برای رعایت و ترویج موارد ذیل به کار می‌گیرم.

۱) تقویت امید و نشاط ملی و تعالی کشور را سرلوحه کارخود قرار داده و عموم مردم چه طرفداران وچه مخالفان و آنهایی که در رای دادن مردد هستند را تشویق به حضور پرشور در انتخابات می‌کنم.

۲) در تبلیغات و موضع‌گیری‌هایم مصالح نظام و مردم را بر منافع حزبی و فردی ترجیح می‌دهم.

۳) برنامه خود را ارایه داده و مردم را دعوت به انتخاب آگاهانه می‌کنم.

۴) در برنامه‌ها و وعده‌های انتخاباتی به مستضعفان به عنوان ولی نعمت خود توجه ویژه کرده و وعده‌هایی نمی‌دهم که قابل انجام نبوده و توقع بی‌جا ایجاد کند.

۵) هزینه‌های تبلیغات انتخاباتی‌ام را شفاف کرده و از دریافت پول‌های کثیف( رشوه، دارای منشا مبهم و متصل به کانون‌های قدرت) پرهیز می‌کنم.

۶) از امکانات دولتی و بیت المال در تبلیغات استفاده نکرده و با استفاده از فرصت‌های رسانه‌ای خصوصا فضای مجازی، در هزینه‌های تبلیغات انتخاباتی‌ام صرفه‌جویی می‌کنم.

۷) در دوره تبلیغات، اعضای ستاد و طرفداران خود را نسبت به حفظ محیط زیست و رعایت حق الناس از جمله مواردی چون آلودگی صوتی، مزاحمت برای همسایگان متذکر می‌شوم.

۸) دستاوردهای کشور و کارهای خوب مسوولین قبلی را نفی نکرده و اتهام‌زنی به رقبا و تخریب ایشان را خلاف اصول یک رقابت سالم دانسته و از آن پرهیز می کنم.

۹) حفظ کرامت انسانی را سرلوحه کار خود قرار داده و خرید رای و تطمیع رای دهندگان را مذموم می‌دانم.

۱۰) تک رای دادن را امری غیرمنطقی و برخلاف مصالح مردم دانسته و از طرفدارانم می‌خواهم به صورت کامل رای دهند.

۱۱) وحدت آفرین بوده و ایجاد دوگانگی بین قومیت‌ها و مذاهب برای رای آوری را تقبیح می‌کنم.

۱۲) هرگونه مطالبه را  از مسیر قانونی خود پیگیری کرده و از اتهام‌زنی به دستگاه‌های قانونی انتخابات پرهیز می‌کنم.

۱۳) در صورت پیروزی به نامزدهای رقیب و طرفداران‌شان احترام گذاشته و برای وحدت و همدلی تلاش می‌کنم، همچنین درصورت عدم رای‌آوری، به نامزدهای پیروز در انتخابات تبریک گفته و برایشان آرزوی موفقیت در خدمت‌رسانی به مردم می‌کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول