اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

انسجام ورزش، صنعت و رسانه امری مهم در توسعه ورزش است

در نشست هم اندیشی رؤسای هیات فوتبال استان یزد با اصحاب رسانه و ورزش استان، بیان شد: انسجام ورزش، صنعت و رسانه به پیش برد و توسعه ورزش استان کمک خواهد کرد.

انسجام ورزش، صنعت و رسانه امری مهم در توسعه ورزش است

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، نشست کمیته‌های هیات فوتبال استان یزد شامگاه دیروز ساعت شش عصر  با محوریت هم اندیشی توسعه ورزش فوتبال استان یزد در سالن جلسات هتل راه و ماه برگزار شد. 

طی این نشست رؤسای کمیته و عوامل صدا و سیما استان برای دیده شدن و پیشبرد فوتبال استان هم اندیشی کردند. 

در ابتدای این نشست احمد پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای استان یزد، اظهار کرد: برای ارتقای ورزش در هر استان سه راس ورزش،صنعت و رسانه از اهمیت بالایی برخوردارند و می تواند به حفظ و توسعه ورزش کمک کنند.

وی در این باره ادامه داد: بازار ورزش استان باید با انسجام این سه راس رونق گرفته و در کشور دیده شود. پهلوانیان افزود: با حمایت هیات فوتبال و صنعتگران استان توافق شده تا تولید محتوا و برنامه هایی همراه با پوشش رسانه ها صورت بگیرد.

پهلوانیان افزود: یکی از پر اهمیت ترین فعالیت صدا و سیما برای این امر به تصویر کشیدن تمام برنامه های مربوط به فوتبال است.

مسعود شریعتی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان یزد در گفت و گو با فارس از یزد، اظهار کرد:  متاسفانه استان یزد با اقتصاد قوی و معادن غنی تا کنون از نظر حمایت از سوی صنعت و معدن فعال نبوده است. 

وی افزود: شاهدیم که در استان‌های دیگر صنعت در خدمت ورزش است و همین نیز باعث می شود ورزشکاران از انگیزه لازم برای کسب مقام برخوردار باشند،  اما در استان یزد این اتفاق نمی افتد. 

مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت:  با توجه به شرایط اقتصادی استان، حداقل حمایت از سوی صنعت باید اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در سال باشد و باید گفت از این منظر ورزش استان خالی از حمایت است. 

امیر فرشاد تفکری، رئیس هیات فوتبال استان یزد، تصریح کرد: با همکاری همه ارگان ها باید تلاش کنیم تا رضایت و توجه خانواده‌های یزدی را به ورزش فوتبال جلب کرده تا استعدادهای استان را شناسایی و در صورت لزوم به تیم های ملی در رده های مختلف معرفی کنیم. 

وی افزود:  خوشبختانه سعی کردیم با رویکردی جدید در هیات ها از افرادی با دانش و تجربه لازم از فوتبال در کمیته ها استفاده کنیم تا شاهد فرایندی جدید و پویا در هیات استان یزد باشیم.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول