اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کسب عنوان سومی سن‌ایچ ساوه در لیگ فوتسال

با پایان لیگ برتر فوتسال تیم سن‌ایچ ساوه در جایگاه سوم این دوره از رقابت‌ها قرار گرفت.

کسب عنوان سومی سن‌ایچ ساوه در لیگ فوتسال

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، با برگزاری رقابت‌های هفته پایانی لیگ برتر فوتسال کشور، تیم سن‌ایچ ساوه در جایگاه سوم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه هفته دهم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت 16 امروز برگزار شد که در یکی از این دیدارها دو تیم فرش آرا مشهد و سن‌ایچ ساوه در شهر مشهد به مصاف هم رفتند. 

در این دیدار که ساوجی‌ها در اکثر دقایق پیشتاز بودند 7 گل وارد دروازه هر دو تیم شد که سهم سن‌ایچ 3 و سهم فرش آرا 4 گل بود تا این دیدار در پایان به سود مشهدی‌ها به پایان برسد.

در این دیدار جذاب کریمی، علی مروتی و علیرضا جوان برای سن‌ایچ و حامد عبداللهی و سینا اسدی یک بار و مجید خزایی دو بار موفق به گلزنی برای فرش آرای مشهد شدند.

در پایان ده هفته فینال لیگ برتر و در حالی که سن‌ایچ ساوه، مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان شانس قهرمانی داشتند و برای رسیدن به قهرمانی تلاش می کردند در نهایت  تیم مس با برتری مقابل کراپ الوند برای چهارمین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر فوتسال ایران شد.

در پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم مس سونگون از ده دیدار مرحله فینال با ۲۲ امتیاز و قرار گرفتن در رده اول به‌عنوان قهرمان، گیتی پسند اصفهان با ۲۰ امتیاز و قرار گرفتن در رده دوم نایب قهرمان و سن‌ایچ ساوه با کسب ۱۷ امتیاز به‌عنوان تیم سوم معرفی شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول