اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر برگزار می‌شود

سرپرست مدیریت امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها، «شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر» با هدف ترویج و توسعه فرهنگ تعاون برگزار می‌شود.

شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر برگزار می‌شود

محمدحسن حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها، «شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر» با هدف ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و آشنایی با نقش و جایگاه کسب و کارهای تعاونی در توسعه اجتماعی و اقتصادی ایران اسلامی و معرفی شرکت های تعاونی پیشتاز، پیشگام و موفق، برگزار می‌شود.

 سرپرست مدیریت امور تعاون اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان افزود: در همین راستا از مدیران تعاونی‌های فعال و در حال بهره‌برداری دعوت می‌شود برای حضور در فرآیندهای گام به گام شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر نسبت به بهنگام‌سازی اطلاعات تعاونی تحت مدیریت خود در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه مهلت بهنگام سازی اطلاعات در سامانه مورد اشاره تا تاریخ ۱۸ خرداد۱۴۰۰ خواهد بود، اضافه کرد: پس از آن، امکان تکمیل «پرسشنامه شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر» برای تعاونی‌های واجد شرایط فراهم خواهد شد.

حسینی ادامه داد: بهنگام سازی اطلاعات در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور و کسب رتبه اعتباری مناسب، شرط لازم برای تکمیل پرسشنامه اختصاصی جشنواره است.

سرپرست مدیریت امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه تکمیل پرسشنامه و بارگذاری مدارک توسط تعاونی‌ها از تاریخ ۱۹ خرداد تا ۱۹ تیر انجام می‌شود، گفت: مراسم تکریم از تعاونی‌های برتر با حضور مقامات کشوری و در هفته تعاون انجام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح پالایش تعاونی‌های زنجان افزود: پالایش تعاونی‌های استان به منظور  شناسایی مستمر تعاونی‌های فعال  و استفاده بهتر از ظرفیت این بخش صورت به طور مداوم در جریان است.

حسینی با اشاره به مزیت اصلی شرکت‌های تعاونی که همان  تجمیع سرمایه‌های کوچک و هم‌افزایی ایده‌ها و اندیشه اعضای تعاونی است، گفت: در وضعیت فعلی اشتغال کشور بخش تعاون می‌تواند قسمتی از این چالش را مرتفع کند.

گفتنی است، در حال حاضر 4 هزار و ۵۷۲ تعاونی در استان زنجان وجود دارد که از این تعداد، یک هزار و ۲۰۷ تعاونی فعال و 3 هزار و ۳۶۵ تعاونی هم در استان غیرفعال است و شناسایی تعاونی‌های غیرفعال همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول