اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نیروهای شرکتی شهرداری‌های سمنان ساماندهی می‌شوند

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان از ساماندهی نیروهای شرکتی شهرداری‌های استان سمنان در آینده نزدیک خبر داد.

نیروهای شرکتی شهرداری‌های سمنان ساماندهی می‌شوند

راضیه شهاب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: اواسط سال گذشته، مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در بازدیدی که از استان سمنان داشت، خبرهای نویدبخشی در خصوص ساماندهی نیروهای شرکتی شهرداری‌ها اعلام کرد.

شهاب با اشاره به پیگیری‌های صورت‌گرفته در استان و کشور اظهار کرد: بهمن‌ماه سال گذشته، از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور مجوز به‌کارگیری نیروی قرارداد کار معین در شهرداری‌های کشور به وزارت کشور اعطا شد.

او اضافه کرد: در همین راستا، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به ابلاغ دستورالعملی به معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداری‌ها اقدام کرد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان افزود: بر اساس دستورالعمل ابلاغی، شهرداری‌ها موظفند اطلاعات کلیه نیروهای خود اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی، پیمانکاری و ... را در سامانه‌ای که به‌منظور اجرای فرآیند مذکور فراهم شده، بارگذاری کنند.

شهاب عنوان کرد: به شهرداری‌ها تأکید شده تا در ورود اطلاعات کارکنان خصوصاً نیروهای شرکتی، پیمانکاری و نیروهایی که بدون رابطه مستقیم در مشاغل اصلی و تخصصی شهرداری مشغول به خدمت هستند، کمال دقت را به عمل آورند تا تمام این کارکنان خدوم از فرصت به وجود آمده بهره‌مند شوند.

او گفت: پس از تکمیل و صحت‌سنجی اطلاعات کارکنان توسط استانداری، ظرف دو هفته آینده مصاحبه‌ای تخصصی از کارکنان مشمول این دستورالعمل بر اساس مدارک تحصیلی آنان و در قالب آزمون کتبی به عمل خواهد آمد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان اضافه کرد: سپس بر اساس نمره مصاحبه، مدرک تحصیلی و سوابق در شهرداری، امتیازی به هر داوطلب اختصاص می‌یابد که مبنای اولویت‌بندی به‌منظور تبدیل وضعیت به قرارداد کار معین خواهد بود.

شهاب توصیه کرد: با توجه به محدودیت در سهمیه اختصاصی به هر شهرداری، لازم است داوطلبان ضمن ارائه بی کم‌وکاست مدارک خود، با آمادگی کامل در آزمون کتبی حاضر شوند.‌

او یادآور شد: در حال حاضر، ساماندهی کارکنان قراردادی و شرکتی شهرداری‌های استان از مهم‌ترین برنامه‌های دفتر شهری و شوراهای استانداری بوده و این مهم بدون همدلی و همکاری شهرداران پرتلاش استان به سرانجام نخواهد رسید.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول