اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

پرایس: موضوع محله شیخ الجراح دلیل اتفاقات در اسرائیل است

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در مصاحبه‌ای گفت که موضوع محله شیخ الجراح دلیل اتفاقی است که روی داده و از اسرائیل خواستیم که با ساکنان این محله با احترام برخورد کند.

پرایس: موضوع محله شیخ الجراح دلیل اتفاقات در اسرائیل است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شامگاه پنجشنبه گفت که هر کسی که در درگیری‌های کنونی در منطقه کشته می‌شود اقدامی تاسف برانگیز است.

وی که با شبکه خبری الجزیره مصاحبه می‌کرد، بدون اشاره به جنایت صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان قدس و نوار غزه گفت: «حماس باید حملات موشکی تروریستی خود را فورا متوقف کند و تمام تلاش خود را برای توقف درگیری‌های کنونی به کار می‌گیریم».

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اضافه کرد: «بر تلاش‌های دیپلماتیک با اسرائیلی‌ها و فلسطینیان و طرف‌های منطقه‌ای نظیر مصر و قطر تمرکز کرده‌ایم. گام اساسی نخستی که باید حاصل شود، توقف شلیک موشک از سوی حماس است».

پرایس افزود: «موضوع محله شیخ الجراح دلیل اتفاقی است که روی داده و از اسرائیل خواستیم که با ساکنان این محله با احترام برخورد کند».

وی گفت: «از برگزاری جلسه هفته آینده شورای امنیت درباره اوضاع در منطقه حمایت می‌کنیم و از هر دو طرف خواستار توقف اقدامات تحریک آمیز نظیر شهرک‌سازی، نابودی منازل و حملات تروریستی شده‌ایم».

انتهای پیام/.
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول