اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

نامه ۵۰۰ فعال دانشجویی/ مجاهدت ۸ساله جلیلی در شناخت راه‌حل‌های واقعی، دست او را در اداره کشور پر کرده است

۵۰۰ نفر از فعالان فعلی و سابق دانشجویی طی نامه‌ای از سعید جلیلی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

نامه ۵۰۰ فعال دانشجویی/ مجاهدت ۸ساله جلیلی در شناخت راه‌حل‌های واقعی، دست او را در اداره کشور پر کرده است

به گزارش حوزه سیاسی خبرگزاری فارس، ۵۰۰ نفر از فعالان فعلی و سابق دانشجویی طی نامه ای از سعید جلیلی برای حضور و ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر سعید جلیلی

نماینده محترم مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی

عرض سلام و احترام

اکنون در واپسین روزهای منتهی به اولین انتخابات ریاست جمهوری در گام دوم انقلاب اسلامی بنا داریم طی این نامه دغدغه‌ها و دردهای انباشته شده در سالیان گذشته را به سمع و نظر شما و ملت عزیز ایران برسانیم.

پس از گذشت ۱۲ دوره ریاست جمهوری بر این کشور و آزمودن گروه‌های سیاسی مختلف در مسند قدرت؛ مردم دیگر از سخنان نمایشی و توخالی خسته شده و به حق در پی پاسخی کارشناسی شده و برآمده از واقعیات زندگی خود هستند. 

پاسخی که با نگاهی تهران‌نشین و از مرکز قصد ندارد تا بار دیگر ظرفیت‌های بی‌پایان این مرز و بوم را نادیده انگاشته و با تخمین اشتباه از امکانات کشور، کوله‌باری از وعده‌های بی‌پایه را  به خورد ملت ایران دهد؛ بلکه با نگاه به همۀ شرایط و مسائل کشور و منطقه‌ ایده‌های واقعی برای ایرانی قوی داشته باشد.

مردم امروز از وعده‌های پوچ و جناح‌بازی‌های چپ و راست، اصلاح‌طلب و اصولگرا به ستوه آمده و حنجره‌ای را نمایندۀ فریادهای خود نمی‌بینند. مردمی که در انتخابات مجلس ۹۸ نشان دادند از نادیده گرفته شدن و بازیچه قرار گرفتن توسط باندهای قدرت و ثروت ملولند و دیگر حنای دعواهای زرگری این جناح و آن جناح سر به چنگ آوردن کرسی‌های قدرت برای آنان رنگی ندارد. از طرفی فریادهای بی‌پشتوانه و اعلام همدردی‌های بی‌راه‌حل نیز دیگر برای آنان شوق‌آفرین و امیدزا نیست.

و اما این ۸ سال از تلخ‌ترین روزهای تاریخ که بر این مملکت گذشت تا آن‌جا که ملت صبور ایران  مشابهی برای آن پس از انقلاب اسلامی به یاد ندارد. دولتِ صف‌های طویل مرغ، دولتِ وزرای میلیاردر و حقوق‌های نجومی، دولتِ کارخانه‌ها و معادن تعطیل شده، دولتِ خنده‌های بعد گرانی بنزین و حادثۀ ننگین آبان، دولتِ بورس و فریب، دولتِ تحقیر ملی، دولتِ معطل برجام؛ این‌ها تنها گوشه‌ای از تصاویر مردم ایران از ۸ سال گذشتۀ خود است. در یک کلام؛ نااهلان بر مملکت مسلط شدند.

آقای دکتر

مجاهدت ۸ سالۀ شما برای یافتن راه‌حل‌های واقعی با بیش از ۱۰۰ سفر استانی و مشاهدۀ از نزدیک دردها و صحبت بی‌واسطه با اقشار مختلف مردم، صیادان، صنعتگران، شرکت‌های دانش‌بنیان، کوله‌بران و... از یک طرف و گفت و گو با کارشناسان و نخبگان از طرف دیگر به دور از جنجال‌های رسانه‌ای و هیاهوهای نمایشی دستان شما را برای اداره کشور پرنموده است.

استفادۀ حقیقی شما از جوانان در حل مسائل کشور طی این چند سال و بسنده نکردن به عناوین شعاریِ جوانگرایی، امیدها را در تحقق واقعی این شعار مهم و کلید تحول انقلاب اسلامی زنده نگه داشته است.

مواضع صریح شما در این سال‌ها به دور از منافع شخصی و عافیت‌طلبی نشان از سلامت سیاسی و وابسته نبودن به باندهای قدرت و ثروت دارد که این مهم خود نیازی حیاتی برای تشکیل دولت تغییر به نفع مردم است.

شعار وحدت گفتمانی و وحدت روی برنامه را یکی از اساسی‌ترین گزاره‌های بیان شده از جانب شما می‌دانیم که نشان از درک صحیح شما از عرصۀ سیاست دارد. آری، در مقابل ائتلاف باید ائتلاف تشکیل داد، ائتلاف مردم در مقابل کاسبان قدرت.

باتوجه به نکات مطرح شده و شرایط خطیر کشور بر خود لازم دیدیم از جنابعالی که در عنفوان جوانی، جان خود را برای حفظ اسلام و این کشور به خطر انداخته و دلسوزی و دلباختگی خود را به این مردم و نظام ثابت نموده‌اید، دعوت نماییم تا در این شرایط سخت، مسئولانه وارد میدان شده و در رقابت سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری شرکت نمایید.

امید است تا خداوند به حق خون پاک شهیدان علی الخصوص شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی بهترین مقدرات را برای این کشور عزیز و سرافراز تقدیر نماید.

 اسامی دانشجویان اسامی دانشجویان  

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول