اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

راه‌اندازی بزرگترین کشتارگاه صنعتی در ارومیه

فرماندار ارومیه از راه اندازی بزرگترین کشتارگاه صنعتی با ۸۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در ارومیه خبر داد.

راه‌اندازی بزرگترین کشتارگاه صنعتی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ارومیه رسول مقابلی از راه‌اندازی بزرگترین کشتارگاه صنعتی منطقه خبر داد و اظهار داشت: طرح مجتمع کشتارگاه صنعتی "دام کشان دشت سهند" با هدف راه‌اندازی زنجیره تامین و عرضه فرآورده‌های گوشتی در زمینی به مساحت ۲ هکتار در ارومیه راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این واحد برای ۳۵۰ نفر از جوانان منطقه زمینه اشتغال فراهم می‌شود تصریح کرد: تضمین سلامت دام کشتار شده، ساماندهی میادین دواب شهرستان، کشتار و بسته بندی گوشت با بهره‌گیری از فناوری روز دنیا، بسته بندی و عرضه بهداشتی سایر فراورده‌های گوشتی و رونق صنعت دامپروری و صنایع وابسته در استان از اهداف راه‌اندازی این کشتارگاه صنعتی است.

فرماندار ارومیه گفت: امکان صادرات گوشت تازه به دلیل به کارگیری فناوری روز برای افزایش مدت ماندگاری محصول  و کاهش قیمت عرضه محصولات به مصرف کننده نهایی از دیگر اهداف راه‌اندازی این کشتارگاه صنعتی است.

مقابلی خاطرنشان کرد: در بازدیدی که از این مجتمع انجام گرفت، موانع و مشکلات مربوط به روشنایی، راه دسترسی، تامین مصالح نهایی برای اتمام عملیات فیزیکی، انتقال میدان دواب به جنب کشتارگاه و دریافت تسهیلات پیش بینی شده مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم جهت تسهیل و تسریع در روند پیشرفت این پروژه اتخاذ شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول