اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

تواتر کمپین‌ها برای همدردی با فلسطین؛ مردم در «فارس‌‍من»: از صهیونیست‌ها انتقام سخت بگیرید

رژیم صهیون هم‌چنان مشغول کودک‌کشی است. پویش‌های فراوانی در «فارس من» برای ابراز همدردی با اهالی مظلوم فلسطین تشکیل شده؛ این گزارش مرور آنهاست.

گروه فارس من خبرگزاری فارس؛ تحرکات ددمنشانه رژیم صهیونیستی ادامه دارد. مناطق مختلف فلسطین زیر آتش‌بار سنگین است. همین چند روز گذشته ده‌ها زن و بچه بی‌گناه به خاک‌وخون کشیده شدند. تصاویر مخابره‌شده از نوار غزه آن‌قدر وحشیانه است که قلب هر انسان آزاده‌ای را مالامال از درد می‌کند. آن‌هم در شرایطی که نهادهای به‌اصطلاح حقوق بشری حتی حاضر به محکوم کردن این اقدامات نیستند؛ گوترش دبیرکل سازمان ملل در واکنش به جنایت‌های صورت‌گرفته تنها به «ابراز نگرانی» اکتفا کرد!

در چنین شرایطی اما تواتر مطالبات ثبت‌شده در «فارس‌ من» نمودار روشنی از هم‌دردی ایرانی‌ها با ساکنان همیشه مظلوم فلسطین است. این گزارش مرور آنهاست؛

 

اول| از صهیونیست‌ها انتقام سخت بگیرید

فلسطین این بار کاملاً دست‌وپا بسته نیست؛ عملیات تلافی‌جویانه گروه‌های مقاومت علیه صهیونیست‌ها خواب از چشمشان ربوده. تحولات گذشته نشان داده رژیم کودک‌کُش معادله یا زبان دیگری جز «زور» نمی‌فهمد. البته که بهترین راه ایستادگی، تجهیز و تقویت مردم است. برای آنکه بتوانند از خود دفاع کنند. برای ایستادن مقابل ظلم؛ برای نجات یک ملت. همین شب گذشته مقاومت آسمان تل‌آویو را در واکنش به تازه‌ترین جنایت‌ها موشک‌باران کرد. 

همین موضوع مطالبه مردم در «فارس من» هم هست؛ مطالبات متواتری مبنی بر ضرورت تجهیز نیروهای مقاوت و انتقام سخت از صهیونیست‌ها منتشر شده است. مثلاً این پویش که باعنوان «پاسخ مرگبار به تهدیدات رژیم کودک‌کش» ثبت‌شده می‌نویسد: «باید این رژیم جنایتکار بداند جنایتش بدون پاسخ نمی‌ماند. ما خواستار تجهیز فوری مقاومت به موشک هستیم. در صورت حماقت این رژیم جعلی و تروریستی باید پاسخ مرگباری به این رژیم جانی داد.»

 

«از صهیونیست‌ها انتقام سخت بگیرید» عنوان پویش دیگری است؛ پویشی که از مسؤلین کشورمان بویژه می‌خواهد حداکثر تلاش خود را برای دفع ظلم دشمن صهیونیستی به کار بندند. در بخشی از متن کمپین آمده است: «با توجه اخبار، مشاهده شده در سوریه و مسجد‌الاقصی تروریست‌ها مجدد اقدام به دست‌درازی کرده‌اندو لذا جهت اعلام و کسب اجازه باید انتقام سخت از تروریست‌ها گرفته شود.»

روزهای قلاب‌سنگ و فلاخن گذشت؛ حالا نیروهای مقاومت فلسطینی به انواع موشک و پهپاد مجهزند. مضوعی که توانسته تا حدودی بازدارندگی مناسبی مقابل کودک‌کش‌های اسرائیلی فراهم آورد. البته که این مقدار بسنده نیست؛ همان‌گونه که مرور مطالبات مردم نشان می‌دهد تا برقراری موازنه در سرزمین‌های اشغالی راه زیادی مانده است. راهی که البته تنها و تنها از تجهیز بیشتر می‌گذرد.

 

دوم| کمپین بین‌المللی؛ جنایات غاصبان قدس محکوم است     

این حد از سبُعیت بی‌سابقه است. صهیونیست‌ها خط‌ومرزی برای حیوان‌صفتی باقی نگذاشته‌اند. ظرف همین چند روز گذشته صدها نفر، از جمله ده‌ها زن و کودک به شهادت رسیده‌اند. مخابره این تصاویر قلب همه را گوشه‌گوشه دنیا به درد آورده است. کمترین کار ابراز همدردی و محکومیت کودک‌کُشی است. برای همین کمپین‌های متواتری در «فارس من» برای هم‌راهی با ساکنان مظلوم فلسطین تشکیل شده است.

مثلاً این پویش که خواستار پیوستن عموم جامعه جهانی و محکومیت اقدامات رژیم کودک‌کش شده است: «آیا آزاده‌ای وجود دارد که استفاده از تسلیحات شیمیایی علیه کودکان برایش قابل هضم باشد؟ مسلمانان! کاری کنید. حمایت بیشتر در همه ابعاد به مردم بی‌گناه غزه برسانید و اقدام جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیست را به شدت محکوم کنید.» این پویش هم خواستار اتحاد همه مسلمین برای نجات اقصی شده است.

 

یا این کمپین که با گرامی‌داشت یاد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس تشکیل شده و می‌نویسد: «غزه در آتش و خون است و بیت‌المقدس عزیز در اشغال صهیونیست‌ها، جوانان غیور فلسطین این تجاوزات را با بذل خون جواب می‌دهند در این کمپین ملت ایران مثل همیشه از فلسطین مظلوم حمایت می‌کند پیش از هر زمان دیگری جای خالی حاج قاسم دیده می‌شود. به راستی کجایی مرد میدان؟»

گروهی از دانش‌آموزان نیز با تشکیل یک پویش نسبت به کودک‌کشی‌های رژیم اشغالگر ابراز انزجار کردند؛ آنها معتقدند: «به راستی در دنیایی که فریاد حقوق بشر و آزادی بیان گوش‌ها را کر کرده است، این گونه نسل‌کشی‌ها و کودک‌کشی‌ها با بی‌توجهی رسانه‌های جهانی چه توجیهی دارد؟ آیا وقت آن نیست که مجامع بین‌المللی و در رأس آنها شورای امنیت سازمان ملل متحد با این حوادث اسفناک مقابله کنند؟»

 

 

سوم| محور مقاومت و سپاه بین‌الملل جهان اسلام به کمک قدس بیاید

ابعاد حادثه بیشتر از یک جنگ داخلی است؛ صهیونیست‌ها عملاً به جان همه مسلمانان چاقو تیز کرده‌اند. آنچه در قدس می‌گذرد عملاً سلاخی انسانیت است. در چنین شرایطی احتمالاً ورود دیگر اعضای محور مقاومت برای نجات مسجدالاقصی ضروری است. موضوعی که در مطالبات متواتر مردم در فارس من نیز دیده می‌شود. مثلاً این پویش که خواستار تعهد همه اعضای محور مقاومت برای نابودی رژیم کودک‌کُش تا ۲۰ سال آینده هستند.

امضاکنندگان این پویش هم با اعلام این‌که «نبرد با صهیونیست‌ها آرزوی ماست» می‌نویسند: «ای تروریست‌های آمریکایی و صهیونیستی ترسو و بزدل! ما سربازان رهبر حکیم انقلاب اسلامی و سردار سلیمانی برای مبارزه با شما از همیشه مشتاق‌تر هستیم و برای نابودی شما به فضل الهی لحظه شماری می‌کنیم... پس بدانید که ما سربازانِ مرد میدان، برای نابود کردن شما تروریست‌ها آماده‌ایم.»

 

جمع دیگری از مخاطبان هم اساساً معتقدند خون‌بهای سردار جهانگیر ایرانی‌ها، آزادی قدس است: «مستدعی است نظر به ترور ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی در خاک عراق با صدور فتوا مهدورالدم بودن افرادی که در این خباثت دست‌اندرکار بوده‌اند زمینه‌ لازم را جهت انتقام از خون پاک شهید راه رهایی قدس فراهم نمایید. انشاءالله به برکت خون شهدای اسلام به زودی قدس شریف از شر وجود جنایت‌پیشگان کودک‌کش صهیونیست خلاص خواهد شد.»

 

چهارم| مطالبه از وزارت‌خارجه؛ با سازشگران قطع رابطه کنید

آخرین ترفند صهیونیست‌ها فریب حُکام خودفروخته‌ی عربی است. چند کشوری که بی‌اعتنا به اراده جهان اسلام، روابط خود را با رژیم کودک‌کُش علنی کردند. اگرچه حربت آنها یاری چندانی برای دوام اشغال‌گری نخواهد داشت. مطالبه مردم اما بهرحال بازنگری در روابط با این ممالک است. کمپین‌های متواتری در این‌باره در «فارس من» ثبت شد. پویش‌هایی که از مقامات وزارت‌خارجه می‌خواست در این رابطه‌ها بازنگری کنند.

مثلاً این پویش که می‌نویسد: «رژیم صهیونیستی به کشوری اسلامی که همسایه ماست پا نمیگذارد مگر به ۲ نیت: اولاً زدودن اصل اسلام در آن کشور از طریق بسط اباهه‌گری و در نهایت حذف حیاء در تفکر و سبک زندگی مردم آن جامعه. لذا مستدعی است اقدامات لازم را جهت تجدید نظر در تداوم روابط با تمامی کشورهایی که تا به امروز اقدام به عادی‌سازی روابط با این رژیم منحوس نموده‌اند، مبذول دارید.»

 

حامیان این کمپین هم معتقدند: «آمریکا و صهیونیسم در حال ورود به فاز جدید و ایجاد جبهه‌ای جدید از جنگ نرم علیه افکار عمومی و آرمان‌های انقلاب اسلامی است. هوشیاری مردم و به خصوص مسئولان دلسوز و ارکان اصلی نظام در این برهه بسیار حیاتی می‌باشد. حل مشکلات اقتصادی و یا دور زدن تحریم‌ها با ارتباط با رقبای آمریکا مثل چین با قراردادهایی هوشمندانه می‌تواند جواب و بدلی بر این خدعه جبهه استکبار و صهیونیسم باشد.»

 

آدم‌کُشی در روز روشن؛ این هنر صهیونیست‌هاست! هنری که هرچه سریع‌تر باید از روی زمین برچیده شود. مردم معتقدند برای نجات بشریت هم که شده این قوم ددمنش را باید به زباله‌دان تاریخ فرستاد. برای رزمندگان فلسطینی دعا می‌کنیم و امیدواریم نصرت الهی شاملشان شود.

 

گزارش از محمد آزادی

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول