اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مراقب تبلیغات پرهیاهوی نامزدهای خاکستری در انتخابات باشیم

امام‌جمعه ابرکوه گفت: انتخاب بر اساس احساسات مردم را همچون گذشته گرفتار جو پرهیاهوی تبلیغات مخصوصاً تبلیغات نامزدهای خاکستری می‌کند.

مراقب تبلیغات پرهیاهوی نامزدهای خاکستری در انتخابات باشیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در پیام آدینه خود ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار ویدئویی با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی، اظهار کرد: امیدوارم توصیه‌های رهبری معظم در بحث انتخاب خوب، مدنظرمان باشد تا دچار خطای گذشته نشویم.

امام‌جمعه ابرکوه تصریح کرد: در انتخاب عقلانیت مهم است، نه احساسات؛ چراکه اگر بخواهیم در تبع احساس، انتخاب کنیم باز هم جَو پرهیاهوی تبلیغات، مخصوصاً توسط نامزدهای خاکستری مثل گذشته مردم ما را جوگیر می‌کند؛ اما عقلانیت می‌گوید، برنامه نامزدها را رصد کنیم، میزان کاردانی و اعتقادشان به دین و نظام و ولایت را لحاظ کنیم و با تحقیق رأی به اصلح بدهیم نه با احساسات.

حجت‌الاسلام حسینی در رابطه با جنایات اخیر رژیم صهیونیست افزود: هدف گروه‌های تندرو یهودی که نیروهای صهیونیستی را وادار به کشتار فلسطینیان می‌کنند، جایگزینی دینی است؛ یعنی می‌خواهند مسجدالاقصی تخریب و بر روی خرابه‌های آن معبد یهود ساخته شود و دولت اسرائیل هم با هدف جبران شکست‌هایش در برابر جبهه مقاومت و خروج از بن‌بست سیاسی و اجتماعی و بی‌دولتی، دست به این فجایع می‌زند.

حسینی خاطرنشان کرد: در این شرایط مردم قدس و کرانه غربی رود اردن و فلسطینان به این نتیجه رسیده‌اند که دیگر جای مماشات نیست و همین روحیه مقاومت، آنان را از مرحله سنگ‌پرانی به موشک‌پرانی رسانده است.

وی اذعان کرد: بخش غربی کابل منطقه‌ای شیعه‌نشین است که شنبه گذشته نیابت‌داران آمریکا جلو آموزشگاه دخترانه حضرت سیدالشهدا (ع) سه انفجار پیاپی صورت دادند و بیش از ۸۵ دختر مظلوم و بی‌گناه شهید و بیش از ۲۰۰ نفر را مجروح کردند که عموماً این نوجوانان شیعه در سنین ۱۰ تا ۱۲ سالگی بودند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه افزود: آنچه روشن است این است که پشت پرده ماجرا دست خونین آمریکا قرار دارد که چون پس از ۲۰ سال حضور نامشروع و ناکام در افغانستان برای نجات خود چاره‌ای جز خروج از این کشور را ندارد، برای خسته کردن مردم دست به آشوب سازی و ناامنی می‌زند.

حجت‌الاسلام حسینی یادآور شد: باز هم دست آمریکا به عنوان سرکرده استکبار جهانی در عراق نمایان می‌شود و با حمله معدودی آشوبگر از طرفداران جناح شیعه انگلیسی در حمله به کنسولگری ایران در کربلا سعی در مخدوش کردن روابط برادرانه ایران و عراق می‌کنند.

حسینی عنوان کرد: قطعاً محوریت غربی، عبری و عربی حُسنِ این روابط را برنمی‌تابد و عوامل خود را وادار به این‌گونه اقدامات تفرقه‌افکنانه و فتنه‌انگیز می‌کند تا پیوند عمیق مذهبی و فرهنگی و اجتماعی عراق و ایران را به خیال خام خود دچار اختلال نماید که در این خصوص به یاری خدا و هوشیاری مردم و مسئولان ایرانی و عراقی طرفی نخواهند بست.

انتهای پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول