اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

۱۱۰۰ بسته معیشتی بین خانواده شهدای فاطمیون توزیع شد+عکس

یک هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش حدود ۷۰۰ میلیون تومان همزمان با عیدسعید فطر به نیت شهدای مدافع حرم بین نیازمندان و خانواده شهدای فاطمیون توزیع شد.

۱۱۰۰ بسته معیشتی بین خانواده شهدای فاطمیون توزیع شد+عکس

به گزارش خبرنگار حج و زیازت خبرگزاری فارس، امامزاده روح‌الله الحسنی (ع) همزمان با ایام عید فطر بین نیازمندان مواد غذایی و بسته ارزاق توزیع کرد؛ به طوری که در روزهای گذشته در کنار بسته‌های معیشتی، بیش از ۴۰۰ کنسرو پروتئینی با یادی از شهدای مدافع حرم بین نیارمندان توزیع و امروز نیز سفره‌های عید خانواده‌های شهدای فاطمیون را رنگین کرد. 

حجت‌الاسلام حجر رسولی، مدیر آستان امامزاده روح الله الحسنی (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به توزیع بسته‌های ارزاق همزمان با عید سعید فطر اظهار داشت: در این مرحله یک هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش حدود ۷۰۰ میلیون تومان بین خانواده شهدای فاطمیون توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه ۶۰۰ بسته روز گذشته توزیع شد، افزود: امروز نیز ۵۰۰ بسته به نیت شهدا در بین خانواده‌های شهدای فاطمیون و همچنین نیازمندان ز یر پوشش آستان توزیع خواهد شد. این بسته‌های معیشتی و ارزاق به همت گروه جهادی روضةالحسن و امنای آستان تهیه شده است.

به گزارش فارس، در مرحله جدید توزیع بسته‌های معیشتی همزمان با عید فطر مواد غذایی همچون برنج، حبوب، مرغ، روغن، رب، سویا، خرما، شکر، چای، شیره خرما و ماسک به ارزش تقریبی ۶۰۰ هزار تومان به نیت شهدای مدافع حرم پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول