اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

امام جمعه مهریز: انتقام سخت ملت‌های مسلمان خروج کامل آمریکا از خاورمیانه است

امام جمعه مهریز گفت: انتقام سخت ملت‌های مسلمان خروج کامل آمریکا از غرب آسیا و خاورمیانه و فروپاشی رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل غاصب است.

امام جمعه مهریز: انتقام سخت ملت‌های مسلمان خروج کامل آمریکا از خاورمیانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در پیام جمعه این شهرستان، اظهار کرد: انتقام سخت ملت‌های مسلمان به‌خصوص جبهه مقاومت از جنایتکاران در منطقه همان خروج کامل آمریکا در غرب آسیا و خاورمیانه و به امید خدا شاهد فروپاشی و نابودی رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل غاصب هستیم.

وی اقدامات رزمندگان مقاومت و ایستادگی مردم لبنان و فلسطین را تأثیرگذار دانست و افزود: گروه‌های مؤمن و انقلابی جبهه مقاومت در منطقه با الهام از مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی قدرت خود را با موشک‌باران لانه عنکبوتی غاصبان صهیونیستی نشان دادند.

امام جمعه مهریز ادامه داد: دشمنان به رغم تمامی توطئه‌های نظامی و اقتصادی که علیه امت اسلام دارند با ایستادگی ملت‌ها و رزمندگان پیروز جبهه مقاومت، استکبار جهانی روز به روز ذلیل‌تر و رسواتر می‌شود.

محی‌الدینی وهابیت کانون اصلی فتنه و فتنه‌گری در جهان اسلام دانست و تصریح کرد: هم اکنون با همدستی و حمایت آمریکا و برخی کشورهای منطقه از هیچ تلاشی علیه وحدت مسلمان و پیشگیری از گسترش اسلام ناب محمدی (ص) دست برنداشته است. ولی به رغم همه تلاش‌ها با هوشیاری و بصیرت مسلمانان جهان نمی‌توانند به اهداف شوم خود برسند.

وی به هشتم شوال، سالروز تخریب حرم و بارگاه ائمه اطهار (ع) در بقیع اشاره کرد و گفت: این تخریب به تفکر وهابیت و حمایت محور شرارت غربی و عبری و بسیاری از جنایات بی حد و حصری که منشأ بسیاری از مشکلاتی که دامن‌گیر امت اسلام و مسلمان عالم است برمی گردد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی به سخنان اخیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار تصویری با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی اشاره کرد و یادآور شد: طبق توصیه معظم له، مشارکت بالا و انتخاب اصلح باید رویکرد مردم در انتخابات خرداد سال جاری قرار گیرد.

محی‌الدینی ادامه داد: انتخاب اصلح زمانی محقق می‌شود که فرد مورد گزینش، مؤمن، انقلابی، مردمی، باکفایت و سرشار از امید و معتقد به استفاده از ظرفیت‌های داخلی باشد.

امام جمعه مهریز با اشاره به این‌که تشکیل دولت جوان و انقلابی حلال مشکلات است گفت: تشکیل دولت جوان و انقلابی مدنظر مقام معظم رهبری زمانی در عمل محقق می‌شود که رئیس‌جمهوری آینده، اعتقاد راسخ به استفاده از جوانان متدین و متخصص و همراه با عملکرد انقلابی باشد و با جدیت برای برون‌رفت از مشکلات با فساد و مظاهر آن مبازره کند.

محی‌الدینی با بیان این‌که یکی از مهم‌ترین موضوع‌های امسال، انتخابات و مشارکت حماسی در آن است یادآور شد: به رغم تلاش و خواست دشمنان که چشم دیدن عزت و اقتدار ایران را ندارند مردم با درایت و هوشیاری و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هوشمندانه وارد این عرصه می‌شوند.

انتهای پیام/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول