اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اخراج بدون قید و شرط امریکا، مطالبه جنبش دانشجویی است

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: جنبش دانشجویی خواستار اخراج سریع و بدون هیچ قید و شرط این دولت جنایت‌کار و حامیان آن از منطقه است.

اخراج بدون قید و شرط امریکا، مطالبه جنبش دانشجویی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد پوریا حشمتی ظهر امروز در جمع نمازگزاران شهرکردی ضمن محکوم کردن جنایات اخیر افغانستان، گفت: اگر بر مصیبت وارد شده خون گریه کنیم سزاست، البته باید تاسف خورد به حال مدیری که دست دوستی به کسانی داد و پشت سر کسانی ایستادند که به گفته روسای‌جمهور خود، داعش را به وجود آوردند و آن را به جان ملت‌های اسلامی انداختند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی ادامه داد: وقتی میدان نباشد، زمین را با خون مردم آبیاری می‌کنند، اقدامات مردهای میدان زیاد خوشایند نامردهای میدان نیست، نامردهایی که از تمام ارزش‌های خود چشم‌پوشی کردند.

حشمتی با انتقاد از مستکبرانی که به بهانه حفظ امنیت، کشورانی را لگدمال می‌کنند، اضافه کرد: آیا از دولت تروریستی آمریکا که تنها کشوری است که پیمان‌نامه حقوق کودک را نپذیرفته، باید انتظاری جز کودک‌کشی داشت؟ کشور افغانستان از زمانی که آمریکا به بهانه حفظ امنیت پا در این کشور نهاد، روی خوشبختی را ندیده است.

خروج امریکا از منطقه مطالبه جدی جنبش دانشجویی است

وی امریکا را بزرگترین عامل ناامنی منطقه دانست و افزود: تنها راه حفظ امنیت کشورهای منطقه و تمام‌شدن خونریزی‌ها، اخراج دولت تروریستی آمریکا از منطقه است، جنبش دانشجویی خواستار اخراج سریع و بدون هیچ قید و شرط این دولت جنایت‌کار و حامیان آن است و خوشبختی کشورها را در خروج آنان از منطقه می‌داند.

دانشجوی بسیجی ادامه داد: هر بار دولت تروریستی آمریکا قدم در جایی نهاد با خود فقر، جنگ، بدبختی و انسان‌کشی را آورد، اما بعضی هنوز چشم امیدشان به کدخداست و تمام توان و نیروی کشور و ملت را صرف مذاکراتی پوچ با این کدخدای غاصب کرده‌اند.

مردم احساسی رای ندهند

وی در خصوص اهمیت مسئله انتخابات پیش رو هم توضیح داد: انتخابات همیشه سرنوشت‌ساز بوده، هست و خواهد بود؛ همچنین شرکت در این حماسه سیاسی_اجتماعی و رای دادن هم حق این ملت است، در این زمان حساس باید بصیرت داشت زیرا شخصی که از سوی مردم انتخاب می‌شود مختارترین فرد در کشور است و اقدامات و سیاست‌های او هم می‌تواند کشور را به شکوفایی برساند و هم می‌تواند آن را به هلاکت بکشاند.

حشمتی خطاب به مردم توصیه کرد: مردم نباید احساسی رای دهند و فریب وعده‌های انتخاباتی را بخورند، باید با آگاهی، تحقیق و بصیرت نسبت به مسائل جلو رفت، زیرا اگر انتخابی اشتباه صورت بگیرد تا سال‌ها بعد باید تاوان داد و حق‌الناس برگردن انتخاب‌کنندگان باقی خواهد ماند.

وی مشارکت حداکثری در انتخابات را مهم‌ترین اصل دانست و افزود: هر بار مردم ایران‌زمین با حضور به موقع و پرشور خود در اینگونه عرصه‌ها، پاسخ محکم و کوبنده‌ای به یاوه‌گویان و دشمنان قسم‌خورده‌شان داده‌اند، بی‌شک امسال هم این مهم رخ خواهد داد و مشت دیگری بر دهان استکبار جهانی خواهد بود.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول