اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

دانشجویان ایرانی شهادت دانش آموزان افغانستانی را تسلیت گفتند

دفاتر بسیج دانشجویی و انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در دانشگاه های مختلف کشور با انتشار بیانیه‌ای حمله تروریستی در مدرسه سیدشهدای افغانستان را محکوم کردند.

دانشجویان ایرانی شهادت دانش آموزان افغانستانی را تسلیت گفتند

به گزارش حوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی و انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در دانشگاه های مختلف کشور با انتشار بیانیه‌ای حمله تروریستی در مدرسه سیدشهدای افغانستان را محکوم کرد و شهادت مظلومانه دانش آموزان افغانستانی را تسلیت گفت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین  

بای ذنب قتلت 

ملت شریف افغانستان سال هاست در غم از دست دادن فرزندانش به دست جنایتکاران و تروریست های وحشی، می گرید.

ملت ایران عمیقا ابراز می کند که با هر حادثه تروریستی و جنایتکارانه ای که علیه ملت مظلوم افغانستان اتفاق می افتد، آزرده می شود و درسوگ برادران و خواهران افغان می نشیند.

حال با حادثه ناگوار و جنایتکارانه ای که چندی پیش برای دختران مظلوم افغانستان در مدرسه سید الشهدا اتفاق افتاده است، ملت ایران را خشمگین از این اقدام  تروریستی و ددمنشانه کرده است و باری دیگر  مردم شریف ایران اسلامی در غم  شهادت مظلومانه خواهران و برادران افغان، به سوگ نشسته است.
 
تمامی آحاد ملت بویژه قشر جوان و دانشجوی ایران اسلامی، عمیقا ابراز تاسف خودرا از این اقدام تروریستی با صدایی رسا بیان نموده و این اقدام  بزدلانه را به شدت محکوم می کند‌. 

باید گفت مادامی که استعمارگران و استثمارگران جهانی از این منطقه اخراج نشوند و سیلی محکمی  از سوی ملت های منطقه نخورند، دست از تاراج  جان و مال  مردمان این منطقه بر نخواهند داشت. 

اتحاد همه ما برای پایان دادن به اشغالگری و تروریسم، بیش از هر زمانی ضروری است. 

به امید آن روز که صلح و امنیت در سراسر جهان حاکم شود و دیگر شاهد چنین اقدامات وحشیانه ای علیه  مردم  بی گناه  نباشیم. 

در پایان موقعیت را مغتنم می شماریم که حامیان دروغین حقوق بشر را سرزنش کنیم که با استانداردهای دوگانه خود میان چشم آبی و غیر فرق گذاشته و اقدام مناسبی و درخوری  برای محکومیت این چنین جنایاتی انجام نمی دهند درحالیکه سایر دولت ها و کشورها را به بهانه های مختلف متهم به نقض حقوق بشر و زیر پا گذاشتن قوانین بین الملل می کنند و با هجمه های مختلفی من جمله تحریم سعی بر آوردن فشار براین کشورها دارند.

در آخر  ملت ایران بویژه قشر جوان و دانشجوی ایران اسلامی، شهادت مظلومانه دانش آموزان افغانستانی را  به ملت شریف افغانستان و خانواده های داغ دیده تسلیت عرض می کند و از خداوند منان خواستاریم که به ملت شریف افغانستان صبر جزیل عطا بفرماید. 

والسلام علیکم والرحمة و برکاته

دفاتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در دانشگاه‌های:

شاهد، علوم پزشکی شهید بهشتی، خوارزمی، رازی‌کرمانشاه، هرمزگان، علوم و فنون خرمشهر، فنی کرمانشاه، شهر کرد، ارومیه، سیستان و بلوچستان، آزاد کرج، کاشان، شریف و دولتی سمنان.

دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه های:

شاهد، شهید عباسپور، علامه طباطبایی، دولتی سمنان، مذاهب اسلامی، علوم پزشکی بقیه الله، شهید مطهری، سوره، خوارزمی و شهید شمسی پور.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول