اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اگر سردار سلیمانی نبود داعش کشور را محاصره کرده بود/ مردم به دروغ افراد برای جذب رأی توجه نکنند

امام‌جمعه موقت بویین میاندشت گفت: اگر سردار سلیمانی و یارانش نبودند که داعش کشور را محاصره کرده بود، مردم هوشیار باشید که به دروغ افرادی برای جذب رأی توجه نکنید.

اگر سردار سلیمانی نبود داعش کشور را محاصره کرده بود/ مردم به دروغ افراد برای جذب رأی توجه نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین میاندشت، حجت‌الاسلام‌ سعادت گشول ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه  بویین میاندشت  با تأکید بر شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ اظهار داشت: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است که برای بیمه شدن نظام وظیفه داریم باید حضوری پرشور صورت گیرد.

امام‌جمعه موقت بویین میاندشت با بیان اینکه فردی که می‌خواهد به مقام رئیس جمهوری برسد باید قانون اساسی را به خوبی حفظ باشد تا بتواند به وظیفه‌اش عمل کند، گفت: دولت دوازدهم وعده داد برجام برای ملت ایران دستاورد دارد  و با مذاکره تحریم‌ها برداشته می‌شود اما تنها هشت سال وقت مردم و نظام گرفتند و بار مالی زیادی بر دوش مردم گذاشتند.

وی افزود: وعده دادند که تحریم‌ها برداشته می‌شود و مردم در کف جامعه لمس خواهند کرد اما یک جنس هزار تومانی به قیمت ۱۰ هزار تومان رسید آیا تحریم برداشتید؟

گشول گفت: مذاکره کنندگان و روشنفکران کجا هستند که رفتند با یک حیوان وحشی مذاکره کردند که دختران دانش‌آموز افغانستانی را بی‌رحمانه شهید کرد.

امام‌جمعه موقت بویین میاندشت افزود: اگر سردار سلیمانی و یارانش نبودند که داعش کشور را محاصره کرده بود، مردم هوشیار باشید که به دروغ افرادی برای جذب رأی توجه نکنید.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول