اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

توخل: 2 فینال مهم پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا داریم

سرمربی چلسی از 2 بازی مهم تیمش در هفته آینده پرده برداشت و از اهمیت بالای آنها پیش از دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

توخل: 2 فینال مهم پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا داریم

به گزارش خبرگزاری فارس، فرداشب در چارچوب فینال جام حذفی انگلیس، از ساعت 20 و 45 دقیقه به وقت ایران، چلسی در ومبلی به مصاف لسترسیتی خواهد رفت. 

چلسی که اکنون به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز رسیده، در صدد این است که بتواند جام حذفی را پس از 3 سال دوباره بدست آورد. 

توخل پیش از این دیدار مهم اظهار داشت که قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی، چلسی 2 فینال مهم دیگر نیز پیش رو دارد که باید آنها را با پیروزی پشت سر بگذارد.

سرمربی آلمانی که با آمدنش این تیم را متحول کرده و چلسی را به یکی از بزرگترین باشگاه‌های اروپا بدل ساخته اظهار داشت: 2 فینال داریم که به غیر از آنها به چیزی دیگر نمی‌اندیشیم. یک فینال برای قهرمانی در جام حذفی است و یک فینال دیگر برای ماندن در جمع 4 تیم برتر انگلیس و رسیدن به لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته است.

وی ادامه داد: ما یک فرصت خوب را مقابل آرسنال از دست دادیم. نتوانستیم در آن بازی مهم امتیاز کسب کنیم و حالا باید بتوانیم واکنش خوبی برای ادامه مسابقات انگلیس داشته باشیم.

فرداشب چلسی در فینال جام حذفی به مصاف لسترسیتی خواهد رفت و سه شنبه با همان لسترسیتی، تیم سوم لیگ برتر انگلیس در رقابت‌های لیگ مسابقه خواهد داشت. در جدول لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی به مقام قهرمانی رسید و پس از آن منچستریونایتد در رده دوم قرار دارد. لسترسیتی با 66 امتیاز در رده سوم، چلسی در رده چهارم با 64 امتیاز، لیورپول با 60 امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است. 

فیلم مصاحبه توخل را پیش از فینال جام حذفی در زیر مشاهده کنید:

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول