اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

گفت و گوی تلفنی لاریجانی با مراجع عظام تقلید

علی لاریجانی با حضرات آیات عظام صافی گلپایگانی، جوادی آملی، سبحانی ،مظاهری، نوری همدانی و همچنین حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت الله العظمی سیستانی به صورت تلفنی گفتگو کرد و عید سعید فطر را تبریک گفت.

گفت و گوی تلفنی لاریجانی با مراجع عظام تقلید

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ طبق خبری که در اختیار فارس قرار گرفته علی لاریجانی با حضرات آیات عظام صافی گلپایگانی، جوادی آملی، سبحانی ،مظاهری، نوری همدانی و همچنین حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت الله العظمی سیستانی به صورت تلفنی گفتگو کرد و عید سعید فطر را تبریک گفت.

آیت الله صافی گلپایگانی ضمن توصیه به در نظر گرفتن رضای الهی در امور، برای توفیق آقای لاریجانی در خدمت به مردم دعا و طلب خیر کرد.

همچنین آیات عظام جوادی آملی ،مظاهری سبحانی و نوری همدانی ضمن تاکید بر نیاز کشور به فکر و شخصیت وی، برای توفیق ایشان دعا کردند.

نماینده تام الاختیار آیت الله سیستانی نیز ضمن تبریک عید فطر اظهار داشتند «ما همیشه دعاگوی حضرت عالی بودیم و برای خدمت به مردم برای شما آرزوی موفقیت داریم».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول