اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شهرک صهیونیست نشین «بئرالسبع« در تاریکی فرو رفت

برق هزاران خانه در اطراف غزه بر اثر اصابت موشک به شبکه برق‌رسانی شهرک صهیونیست‌نشین «بئر السبع» قطع شد.

شهرک صهیونیست نشین «بئرالسبع« در تاریکی فرو رفت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف منطقه غزه عصر امروز (جمعه) شاهد شلیک صدها راکت و موشک از منطقه غزه بود و بر اثر این حملات، برق شهرک «بئر السبع» قطع شد و تاریکی خانه‌های صهیونیست‌ها را فرا گرفت.

به نوشته الجزیره، رسانه‌های رژیم صهیونیستی در این باره نوشته‌اند که دو شبکه اصلی برق‌رسانی این شهرک بر اثر اصابت موشک آسیب دیده و برق بخش عمده شهرک قطع شده است. بئر السبع در ۴۵ کیلومتری شرق غزه قرار دارد. در این حمله موشکی همچنین پنج شهرک‌نشین زخمی شدند.

امروز همچنین شهرک‌های اسدود و عسقلان نیز آماج حملات راکتی و موشکی نیروهای مقاومت قرار گرفت.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که طی عملیات‌های گروه‌های مقاومت نوار غزه در چهار روز گذشته، حدود ۲۰۰۰ فروند موشک و راکت به سمت صهیونیست‌ها شلیک شده است.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.

کابینه امنیتی صهیونیست‌ها نیز شامگاه چهارشنبه برنامه‌های نظامی برای افزایش عملیات‌های تهاجمی به جنبش‌های مقاومت حماس و جهاد اسلامی در غزه را تصویب کرد و در ۲۴ ساعت گذشته حملات هوایی و توپخانه‌ای شدیدی علیه مراکز غیر نظامی در این منطقه صورت گرفته است.

طبق جدیدترین آمار وزارت بهداشت فلسطین ۱۱۹ تن تاکنون بر اثر این حملات به شهادت رسیده‌اند که از این میان 31 تن کودک و 15 نفر نیز از میان زنان هستند. نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز امروز تهدید کرد که ارتش این رژیم حملات به نوار غزه را تا «زمانی که لازم باشد با قدرت بیشتری» ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول