اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

گرامیداشت نادر دست‌نشان در دیدار نساجی و فولاد + فیلم

در آغاز دیدار نساجی مازندران و فولاد خوزستان مراسم گرامیداشت نام و یاد اسطوره باشگاه نساجی مازندران نادر دست‌نشان از پیشکسوتان تیم نساجی مازندران که حدود یک ماه براثر کرونا به فوت شده بود، برگزار شد.

گرامیداشت نادر  دست‌نشان در دیدار نساجی و فولاد + فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، در حاشیه سری رقابت‌های هفته بیستم‌وسوم لیگ برتر امروز دیدار نساجی مازندران و فولاد خوزستان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در حال برگزاری است.

نساجی با لباس مشکی بازی و همچنین تیم فولاد با لباس قرمز، دروازه‌بان نساجی با لباس طوسی و دروازه‌بان فولاد با لباس بنفش درون دروازه ایستادند.

این بازی که بین تیم‌های نساجی مازندران و فولاد خوزستان  در ساعت ۱۸:۲۵ امروز آغاز شد و در حال برگزاری است، از تیم نساجی مازندران نیما میرزازاد، حامد شیری، بهزاد داودی، سعید بیگی، حسن نجفی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، محمود قائدرحمتی، فرزاد زامهران، رضا دهقانی و کریم اسلامی در ترکیب حضور داشتند. 

در نیمه اول بازی؛ گل اول در دقیقه ۱۳ برای نساجی مازندران توسط فرزاد زامهران به ثمر رسید. 

گفتنی است؛ در آغاز این دیدار مراسم گرامیداشت نام و یاد اسطوره باشگاه نساجی مازندران نادر دست‌نشان از پیشکسوتان تیم نساجی مازندران که حدود یک ماه براثر کرونا به فوت شده بود نیز برگزار شد.

انتهای پیام/ ۸۶۰۴۸/ج/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول