اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مومنی: کار استقلال برای قهرمانی سخت‌تر شد/ بعد از رفتن کمالوند کسی نیست به مجیدی کمک کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با شکست در دربی کار برای قهرمانی خیلی سخت شده است.

مومنی: کار استقلال برای قهرمانی سخت‌تر شد/ بعد از رفتن کمالوند کسی نیست به مجیدی کمک کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد مومنی پس از شکست استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 95 اظهار داشت: بازی بیشتر متعادل بود و بیشتر توپ ها در یک سوم میانی به حرکت در می‌آمد. سیستمی که استقلال در این بازی در نظر گرفته بود، برای اولین بار بود. به این شکل که میلیچ را پشت مهاجمان گذاشته بود که یک مقدار تعجب برانگیز بود، اما پس از شروع بازی کیفیت خوبی ارائه شد.

وی ادامه داد: استقلال در نیمه دوم شروع خیلی خوبی داشت، اما پرسپولیسی‌ها در میانه میدان بهتر پاسکاری می‌کردند و همین موضوع برای استقلال مشکل ایجاد کرده بود، چون ریگی و مهدی پر نمی‌توانستند یکدیگر را پیدا کنند و جلوی مدافعان نیز خلا ایجاد شده بود و روی گل هم ووریا آفساید را پر کرده بود. به نظر می‌رسد خستگی هنوز در ساق پای بازیکنان وجود دارد.

پیشکسوت استقلال عنوان کرد: وحید امیری مهره کارساز پرسپولیس در این مسابقه بود و دیدید که چطور حمل توپ کرد و موقعیت گلزنی برای تیمش ایجاد کرد.

مومنی با اشاره به درگیری دقیقه 95 بازی گفت: صحنه زشتی رقم خورد. ما فقط در حرف حرفه‌ای هستیم و نیاز است که تجربه و ظرفیت‌مان را بالا ببریم. استرس بالاست، اما باید مدیریت کرد.

وی در مورد اینکه با دو شکست پیاپی کار استقلال برای قهرمانی سخت تر شده است، تاکید کرد: استقلال خیلی سخت می‌تواند به قهرمانی برسد، اما مسابقه آخر این تیم با سپاهان می‌تواند تکلیف قهرمان را مشخص کند. از این بابت که اگر استقلال، سپاهان را ببرد، شانس قهرمانی با پرسپولیس است و خودش هم می‌تواند سهمیه بگیرد و در صورت باخت کار سپاهان راحت‌تر می‌شود.

پیشکسوت استقلال با اشاره به رفتن کمالوند از این تیم گفت: از زمانی که کمالوند رفته استقلال دو بازی را باخته است. صالح مصطفوی کار آنالیز را می‌کند، اما به هرحال اینکه قرار است چه اتفاقاتی در ادامه بازی بیفتد کاری است که دستیار می‌‌تواند پیش بینی و به سرمربی کمک کند، اما فعلا کسی نیست.  استقلال 4، 5 هم تعویض داشت که هیچ کدام کمکی نکردند.

مومنی در مورد اینکه پنالتی به سود استقلال گرفته نشد، تاکید کرد:  صددرصد پنالتی بود و ممکن بود همان ضربه جریان بازی را عوض کند. به نظر من غیر از آن صحنه دیگر صحنه خاصی نبود و عملکرد مناسبی نداشت. داوران هم مانند بازیکنان در شرایط حساس خودشان را نشان می‌دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول