اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فریبا:نمی‌دانم اشتباهات علیه استقلال کی‌ به پایان می‌رسد/برنامه تیم مجیدی باید روی جام حذفی باشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:متأسفانه داور با عدم اعلام پنالتی بازی را خراب کرد و نمی‌دانم این اشتباهات کِی دست از سر استقلال برمی‌دارد.

فریبا:نمی‌دانم اشتباهات علیه استقلال کی‌  به پایان می‌رسد/برنامه تیم مجیدی باید روی جام حذفی باشد

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دربی 95 و شکست تیم استقلال اظهار داشت: همانطور که تصور می‌کردیم بازی فیزیکی برگزار شد و قبل از بازی هم گفته بودم که در این مسابقه فرصت کمی نصیب بازیکنان ایجاد می‌شود. دیدید که به جز همان موقعیت گل فرصت دیگری نصیب پرسپولیس نشد هر چند در نیمه اول استقلال فوق‌العاده کار کرد و مهاجمان ما خیلی دویدند چون می‌دانستند پرسپولیس از کناره‌ها توپ می‌آورد و نعمتی و امیری که برای هر تیمی یک بازیکن مهم محسوب می‌شود روی ارسال‌ها برنامه دارند.

وی افزود: متأسفانه داور با عدم اعلام پنالتی بازی را خراب کرد و نمی‌دانم این اشتباهات کِی دست از سر تیم ما برمی‌دارد. پنالتی واضح‌تر از آن وجود نداشت و من نمی‌دانم وقتی یک تیم دقیقه سه گل بزند شرایط ادامه بازی چه مدلی می‌شود اما استقلال بارها از داور آسیب دیده است.

فریبا با اشاره به روند مسابقه عنوان کرد: هیجان بازی بالا بود و استقلال بازی را با سه مدافع شروع کرد و در نیمه دوم پرسپولیس هم با سه مدافع به دنبال خنثی کردن قائدی بود که به هدف خود رسید. بارها گفته‌ام قائدی نباید وسط بازی کند و دیدید که در این مسابقه چندین بار نادری، میلیچ و قائدی خط نفوذ یکدیگر را بستند. در مجموع حداقل حق استقلال از این بازی مساوی بود و با این  شرایط برای قهرمانی بسیار  دشوار شد به خصوص که استقلال فقط با یک رقیب مستقیم خودش بازی دارد و آن هم هفته آخر مقابل سپاهان است. با این شرایط برنامه‌ریزی استقلال باید روی جام حذفی باشد و البته به دنبال پیروزی در 7 بازی آینده چون کسب سهمیه آسیا برای استقلال اهمیت دارد.

کارشناس فوتبال ایران در پاسخ به این سوال چرا استقلال در لیگ برتر با مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اینقدر تفاوت دارد و از سه بازی گذشته در لیگ تنها یک امتیاز گرفته است گفت: من تجربه بازگشت با تیم‌ها از آسیا به لیگ برتر را با سایپا و استقلال داشتم. معمولا تیم‌هایی که از آسیا به لیگ برتر می‌آیند کم انگیزه می‌شوند به خاطر اینکه بازی‌های آسیایی انگیزه ترانسفر شدن را به بازیکنان می‌دهد. از سوی دیگر استقلال در بازی با ذوب‌آهن بسیار خسته بود و شاید اگر در آن مسابقه پیروز می‌شد همچنان شانسی کسب قهرمانی وجود داشت.

وی در خصوص درگیری‌هایی که در پایان مسابقه رخ داد عنوان کرد:‌واقعا دوره این صحبت‌ها گذشته و دیگر در این دهه وقت چنین کارهایی نیست. در بزرگ‌ترین دربی‌های دنیا در فوتبال اسپانیا، انگلستان و فرانسه چنین درگیری‌هایی نمی‌بینیم. به اعتقاد من کمیته انضباطی باید قوی‌تر عمل کند و این خوب نیست که هنوز به ماجرای بازی پرسپولیس و سپاهان ورود نشده است. این همه تیم ملی ما از اعتراضات به داوری درگیری و ... آسیب دیده و باز هم شاهد تکرار چنین صحنه‌هایی هستیم. کمیته انضباطی باید قاطعانه برخورد کند و چشمش را روی اینکه کدام تیم پرسپولیس است یا استقلال یا سپاهان و تراکتور ببندد آن موقع است که دیگر شاهد تکرار چنین صحنه‌هایی نخواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول