اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رسانه‌ها پشت تابلوی ورود ممنوع،«نورچشمی‌ها» در جایگاه خبرنگاران/ اوج بی تدبیری در دربی 95+تصاویر

در روزی که خبرنگاران رسانه‌های گروهی حق حضور در استادیوم آزادی و پوشش دربی 95 را نداشتند، تعدادی از افراد که مشخص نیست چه مسئولیتی دارند در جایگاه خبرنگاران دیدار دو تیم را نظاره‌گر شدند.

رسانه‌ها پشت تابلوی ورود ممنوع،«نورچشمی‌ها» در جایگاه خبرنگاران/ اوج بی تدبیری در دربی 95+تصاویر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال شب گذشته در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که سازمان لیگ یک روز پیش از برگزاری این بازی اعلام کرد  که نمایندگان رسانه‌های گروهی نمی‌توانند در استادیوم آزادی حضور داشته باشند. دلیل این موضوع رعایت پروتکل های بهداشتی عنوان شد و شب گذشته تابلوی ورود ممنوع مقابل ورزشی‌نویس‌ها قرار گرفت اما تصاویر ورزشگاه آزادی و حضور افراد متفرقه یا به قولی نورچشمی‌ها که با فرزندان خود به استادیوم رفته بودند، آن هم در حالی که در جایگاه رسانه‌ها حضور داشتند،اوج بی تدبیری مسئولان را نشان داد.

البته این اتفاق اولین بار نیست که رخ می‌دهد و آخرین بار هم نخواهد بود،کافی است کمی به عقب برگشته و به دربی بدون تماشاگرِ 93 برسیم. مسابقه‌ای که در جام حذفی برگزار شد و در کمال تعجب تعدادی از هواداران دو تیم در جایگاه ویژه نظاره‌گر مسابقه شدند.(اینجا ببینید)

بعد از پایان آن دیدار بود که انتقادات فراوانی به سازمان لیگ بابت حضور این افراد مطرح شد اما مسئولان این سازمان اعلام کردند حضور آنها در حوزه تخصصی آنها نیست و مشخص نیست توسط چه کسانی مجوز ورود به استادیوم را گرفته‌اند. سوال اینجا است این افراد چه کسانی هستند که با خبرنگاران و مردم عادی تفاوت دارند؟ آیا این نفراتی که شب گذشته در ورزشگاه حضور داشتند مشمول پروتکل‌های بهداشتی نمی‌شوند؟ آیا آنها کرونا نمی‌گیرند؟

آیا باز هم سازمان لیگ از حضور این نفرات در ورزشگاه اطلاعی ندارد؟ تصاویر ورزشگاه آزادی و جایگاه خبرنگاران نشان می‌دهد مسئولان برگزاری مسابقات در استادیوم آزادی بر خلاف شعارهایی که پیرامون پروتکل‌ها و حفظ سلامتی می‌دهند به هیچ عنوان به فکر جان انسان‌ها نیستند.

تصاویر عکاس ورزشی خبرگزاری فارس از استادیوم آزادی و کسانی که مشخص نیست به سفارش چه فردی وارد استادیوم شده‌اند را ببینید. لازم به ذکر است این دربی قرار بود بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول