اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کواچ:شانس سن ژرمن بیشتر است اما ما دنبال برد می گردیم

سرمربی موناکو در مورد رویارویی با پاری سن ژرمن در فینال جام حذفی فرانسه نظر داد.

کواچ:شانس سن ژرمن بیشتر است اما ما دنبال برد می گردیم

به گزارش خبرگزاری فارس، چهارشنبه هفته جاری فینال جام حذفی باشگاه های فوتبال فرانسه در پاریس انجام می شود.

آ.اس موناکو که  یک روز قبل در بازی نیمه نهایی این جام تیم والریس را 5 بر یک مغلوب کرد، حریف پاری سن ژرمن در ایستگاه پایانی جام خواهد بود.

نیکو کواچ در مورد جدال چهارشنبه شب با پاریسی ها گفت:باید بگویم که ما در ورزشگاهی بزرگ مقابل یکی از سخت ترین رقبای مان در این دیدار قرارخواهیم گرفت.

وی افزود:خوشحالم که در ورزشگاهی حضور می یابم که چند مرتبه ای به عنوان بازیکن در آن حضور داشتم و فوتبال بازی کردم. به اعتقاد من پاری سن ژرمن تیمی بزرگ است که بازیکنان بسیار با کیفیتی دارد.

کواچ ادامه داد: آنها از این امتیاز بزرگ و مهم برخوردارند که بازیکنان پرشماری را در ترکیب خود دارند. بازیکنانی که عادت به حضور در فینال های مختلف دارند و دنبال کسب افتخار می گردند.

کواچ آنگاه گفت:مسلم است که حریف از شانس بیشتری برخوردار خواهد بود اما ما نیز این امکان را داریم که برنده این بازی شویم. من قبلا همین تجربه را در زمان مربیگری اینتراخت فرانکفورت داشتم. فکر می کنم آنها برای ما هم احترام قائل هستند.

وی تصریح کرد: پاری سن ژرمن و آ.اس موناکو دو تیم قوی در لیگ فرانسه هستند. باید دید چه نتیجه ایی در این رویارویی ثبت خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول