اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

جزئیات واژگونی مرگبار پژو ۲۰۶ در پایتخت+ عکس

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت، جزئیات و علت واژگونی مرگبار پژو ۲۰۶ در بزرگراه شهید بابایی را تشریح کرد.

جزئیات واژگونی مرگبار پژو ۲۰۶ در پایتخت+ عکس

سرهنگ احسان مومنی رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از سقوط یک دستگاه خودروی پژو 206 از ارتفاع 10 متری به پایین و مرگ دلخراش 5 نفر به خاطر سرعت غیر مجاز خبر داد.

سرهنگ مومنی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در ساعت 23:20 شب گذشته در مسیر بزرگراه شهید بابایی به شرق - یاسینی ، یک دستگاه سواری پژو 206 به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیرمجاز از راه منحرف شده و به شدت با گاردریل های کناری بزرگراه برخورد می کند.

وی افزود : سرعت این وسیله نقلیه به حدی بوده است که 4 شاخه گاردریل را از جای کنده و ترمزهای پیاپی راننده نیز نتوانست خودرو را از واژگونی نجات دهد؛ در نهایت خودرو پس از این برخورد از سطح سواره رو بزرگراه بابایی به پایین سقوط می‌کند.

رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت با بیان اینکه عدم توانایی راننده در کنترل خودرو مزید علت این حادثه بوده بوده، گفت: این بی احتیاطی باعث شده پژو 206 در حالت واژگون به پایین سقوط کرده و به داخل کانال آب محور شهید یاسینی به جنوب افتاده و در نهایت متوقف شود.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه و در اثر شدت ضربه راننده 30 ساله و 4 سرنشین این خودرو که یکی از آنها خانم بود در دم فوت می کنند.

این مقام انتظامی گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی منطقه 25 پلیس راهور پایتخت، در محل حادثه حاضر شده و با ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

وی افزود: عوامل امدادی و اورژانس نیز بلافاصله در موقعیت حاضر شده و اقدامات خود را انجام دادند.

سرهنگ مومنی با اظهار تاسف از بروز این حادثه و همدردی با خانواده های این عزیزان از رانندگان خواست حین حرکت با سرعت مقرره تردد کرده و از انجام اعمال و حرکاتی که باعث حواس پرتی می شود خودداری کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول