اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

صحبت‌های انتقادی فدرر از توکیو ۲۰۲۰؛ به بلاتکلیفی پایان دهید

راجرر فدرر در صحبت‌های انتقادی از کمیته برگزاری بازی‌های توکیو گفت: آنها باید به بلاتکلیفی پایان دهند.

صحبت‌های انتقادی فدرر از توکیو ۲۰۲۰؛ به بلاتکلیفی پایان دهید

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از رویترز، راجر فدرر ستاره تنیس جهان از برگزارکنندگان بازی‌های المپیک خواست تا به بلاتکلیفی در مورد بازی‌های توکیو پایان دهند این در حالی است که دارنده ۲۰ عنوان قهرمانی گرنداسلم گفت که هنوز هم در فکر رقابت در این بازی‌هاست.

در حالی که قرار است المپیک از اول مرداد آغاز شود اما ژاپن که با افزایش ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، تا پایان ماه جاری میلادی وضعیت اضطراری در پایتخت این کشور و ۳ منطقه را تمدید کرده است.

راجر فدرر درباره شرایط موجود، گفت: واقعا نمی‌دانم چه فکری کنم؛ بین ۲ مسئله قرار گرفته‌ام. من دوست دارم در المپیک شرکت کنم و برای سوئیس مدال بگیرم چرا که این باعث افتخار من است اما از طرفی اگر این اتفاق نیفتد من نخستین کسی هستم که متوجه می‌شوم.

وی افزود: ورزشکاران باید بدانند المپیک برگزار می‌شود یا خیر تا تصمیم لازم را بگیرند. در حال حاضر تصور می‌کنیم که این اتفاق خواهد افتاد و المپیک برگزار می‌شود. ما می‌دانیم که این یک وضعیت سیال است و همچنین می‌توانید به عنوان یک ورزشکار تصمیم بگیرید که می‌خواهید بروید. اگر احساس می‌کنید مقاومت زیادی وجود دارد، شاید بهتر باشد که نروید. واقعا نمی‌دانم.

دادخواست آنلاین در مخالفت با المپیک به امضای ۳۵۰ هزار نفر در جهان رسیده است. پیش از این هم رافائل نادال و سرنا ویلیامز دیگر تنیسورهای مطرح جهان عدم اطمینان خود را از حضور در المپیک مطرح کرده بودند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول