اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تداوم رزمایش مؤمنانه و توزیع ۳۶۰ هزار بسته معیشتی در گلستان

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از تداوم رزمایش مؤمنانه و توزیع ۳۶۰ هزار بسته معیشتی در این استان خبر داد.

تداوم رزمایش مؤمنانه و توزیع ۳۶۰ هزار بسته معیشتی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی ملک‌شاهکوهی صبح امروز در آئین چهارمین مرحله کشوری رزمایش مؤمنانه و چهاردهمین مرحله استانی رزمایش مؤمنانه استان گلستان در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه گرگان اظهار کرد: تا به امروز ۳۶۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان گلستان توزیع شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح مهر آسمانی پنج و اهدای یکصد جهیزیه به زوج‌های کم بضاعت تصریح کرد: نهضت «کمک مومنانه» در راستای کمک به نیازمندان از همین مکان معنوی حسینیه عاشقان ثارالله در مراحل مختلف انجام شده است در این مرحله ۱۰ هزار بسته معیشتی و یکصد سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: تاکنون بالغ بر یک میلیون بسته غذای گرم بین نیازمندان استان گلستان توزیع شده است و ۲ هزار و ۹۰۰ کارت هدیه به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان به افراد نیازمند استان کمک و اهدا شد.

ملک‌شاهکوهی از توزیع ۵ هزار بسته مرغ و گوشت گرم در قالب رزمایش مومنانه خبر داد و گفت: در دوران کرونا توزیع جهیزیه به نوعروسان استان را داشتیم همچنین توزیع البسه و پوشاک ورزشی ۲۶ هزار دست انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۱۴ هزار قلم لوازم التحریر و یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد ماسک و گان توزیع شده است، افزود: ۱۴ هزار گروه جهادی به تعداد ۷۵ هزار نفر پای کار کمک مومنانه در ایام شیوع کرونا در استان گلستان بوده و هستند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از ضدعفونی ۹۰ هزار معابر، مدارس و محلات خبر داد و گفت: اینها مختصری از اقدامات بسیج و سپاه در سطح استان طی سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ است.

ملک‌شاهکوهی از همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه «کمک مومنانه» قدردانی کرد و افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، اوقاف و امور خیریه، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و سایر دستگاه‌های اجرایی استان که حقیقتا در اجرای رزمایش مومنانه پای کار بودند.

وی با اشاره به اینکه کمک مومنانه تا پایان کرونا ادامه دارد، گفت: این رزمایش شاید همه نیازهای مردم را برآورده نکرد اما بخشی از نیازمندی‌های مردم را پاسخگو بود و این فرهنگ در قالب کمک مومنانه به خوبی اجرا شد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: همان طوری که در اجرای «طرح شهید سلیمانی» در کنار کادر درمان بودیم در زمینه کمک مومنانه نیز در خدمت مردم خوب و متدین استان خواهیم بود و آنها را تنها نخواهیم گذاشت.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول