اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

عضو اتاق بازرگانی: دستگاه قضا به‌درستی پیگیر رفع موانع تولید است/ اقدامات آیت الله رئیسی در راستای حمایت از حق الناس است

عضو اتاق بازرگانی گفت: بسیاری از تولیدکنندگان به دلیل تصمیمات سلیقه‌ای و عدم اجرای صحیح مسئولیت از سوی برخی مدیران با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند و قوه قضاییه به درستی به دنبال رفع این موانع است.

عضو اتاق بازرگانی: دستگاه قضا به‌درستی پیگیر رفع موانع تولید است/ اقدامات آیت الله رئیسی در راستای حمایت از حق الناس است

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، عضو اتاق بازرگانی ایران با اشاره به رهیافت دستگاه قضا در احقاق حقوق عامه و ورود به موضوع مهم «تَرک فعل مسئولان»، اظهار کرد: بازخواست مدیران دستگاه‌های اجرایی و دولتی در راستای رهیافت جدید دستگاه قضا برای احقاق  حقوق عامه مردم است و به عبارتی اقدامات جدید قوه قضاییه در راستای حمایت از حق الناس است.

هاشم امیرزاده تصریح کرد: وضع برخی از قوانین و اجرای فرامین در سطح کلان می‌تواند به صورت سلسله وار در زندگی مردم تاثیر گذار باشد و اثرات آن را می‌توان در سطح جامعه نیز مشاهده کرد.

وی افزود: نارضایتی مردم از  برخی دستگاه‌های دولتی و اجرایی که عملاً هزینه اداره آن‌ها با استفاده از منابع بیت المال پرداخت می‌شود، باعث تضییع حق جامعه از حقوق بدیهی آن‌ها می شود.

امیرزاده بیان کرد: ورود قوه قضاییه به عنوان مدعی العموم در دفاع از حقوق مردم اقدامی پسندیده از سوی این دستگاه است که خوشبختانه به درستی  از سوی آیت الله رئیسی مورد تاکید قرار گرفته است.

این عضو اتاق بازرگانی ادامه داد: علاوه بر استیفای حقوق مردم، می‌تواند تاثیر مثبتی بر عملکرد دستگاه اجرایی داشته باشد و میزان رضایتمندی مردم را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه پویایی دستگاه اجرایی در راستای مانع‌زدایی از جریان تولید خواهد بود، گفت: بسیاری از تولیدکنندگان به دلیل تصمیمات سلیقه‌ای و عدم اجرای صحیح مسئولیت از سوی برخی مدیران با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند و قوه‌قضاییه به درستی به دنبال رفع این موانع است.

منبع: خبرگزاری میزان

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول