اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

یک مداح دیگر برای آزادی زندانیان فراخوان داد+فیلم

حمید علیمی مداح اهل بیت(ع) با پیوستن به پویش دوباره زندگی برای آزادی زندانیان فراخوان داد.

یک مداح دیگر برای آزادی زندانیان فراخوان داد+فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حمید علیمی مداح اهل بیت(ع) با پیوستن به پویش دوباره زندگی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد فراخوان داد.

این مداح اهل بیت(ع) در این خصوص در فضای مجازی نوشت: «این لحظه‌ها قیمت نداره، کاش همه باهم توی خلق این لحظه‌ها شریک بشیم. بیاین یاعلی بگیم و دل بچه‌هایی که چشم انتظار آغوش پدر و مادرهای زندانی‌شون هستند رو شاد کنیم و خانواده‌هایی که در انتظار دیدن عزیزانشون هستند رو، خوشحال کنیم. گره از کارشون باز کنیم، تا خدا گره‌های زندگیمون رو باز کنه. یادمون باشه خدا زیر منت هیشکی نمی‌مونه»

مردم و خیرین برای مشارکت در این طرح می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۲۵۵۵۰۳۲۹ به نام حمید علیمی و اصغر لادانی واریز کنند.

فیلم فراخوان حمید علیمی برای این اقدام خداپسندانه را اینجا ببینید:

 

 

پیش از این رضا هلالی، مهدی رسولی و محمدحسین پویانفر نیز به مناسبت ماه رمضان تا روز عید فطر برای آزادی زندانیان فراخوان داده بودند که مردم در فراخوان رضا هلالی بیش از ۱۰۰ میلیون تومان کمک‌رسانی کردند. محمدحسین پویانفر نیز به مناسبت روز تولد خود دومین مرحله فراخوان خود را اعلام کرد و از همه خواست به مناسبت تولدش هدایایی برای آزادی زندانیان اهدا کنند. در روزهای آتی گزارشی از روند آزادسازی زندانیان توسط این سه مداح منتشر خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول