اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

افراد ۷۰ سال به بالا برای واکسیناسیون مراجعه کنند

استاندار قم با اشاره به روند نزولی شیوع کرونا در سراسر کشور از هم استانی های بیش از ۷۰ سال خواست برای تزریق واکسن به یکی از مراکز واکسیناسیون قم مراجعه کنند.

افراد ۷۰ سال به بالا برای واکسیناسیون مراجعه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و پس از نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا در گفت و گو با خبرنگاران با تقدیر از مردم متدیّن استان برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مراسم های ماه مبارک رمضان و همچنین نماز عید سعید فطر اظهار کرد: گزارش های مطرح شده از استان های مختلف کشور در ستاد ملی مبارزه با کرونا نشان می دهد الحمد الله یک روند نزولی در موضوع کرونا در سراسر کشور در حال طی شدن است که البته محدودیت های سفر نیز در این روند کاهشی مؤثر بوده است.

وی افزود: خوشبختانه بیشتر مردم هم محدودیت های کرونایی را رعایت کرده و به ویژه در تعطیلات عید سعید فطر به مسافرت نرفته اند.

استاندار قم همچنین درباره روند واکسیناسیون خاطرنشان کرد: گزارش ها در این موضوع بیانگر آن است که خوشبختانه هم از نظر تهیه واکسن و هم از نظر انجام واکسیناسیون، روند مطلوبی در حال اجراست.

سرمست با بیان اینکه واکسیناسیون افراد ۷۰ تا ۷۵ سال از امروز در استان آغاز می شود اذعان کرد: تأکید داریم که واکسیناسیون گروه‌های سنّی اعلام شده با رعایت همه پروتکل ها و عدم تجمّعات همراه باشد.

وی در عین حال از گروه های اولویت دارِ فراخوان شده خواست تا بر اساس اولویت تعریف شده به مراکز واکسیناسیون مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند تا ان شاء الله شاهد فروکش کردن این بیماری باشیم.

استاندار قم ادامه داد: بحث منع تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد همچنان و فارغ از رنگ بندی های کرونایی به قوت خود باقیست، بنا بر این از هم استانی های عزیز هم درخواست داریم تا به این محدودیت پایبند باشند.

سرمست اضافه کرد: متأسفانه برخی شلوغی های سطح شهر در ساعات إعلام شده نگران کننده است، اما در عین حال امیدواریم که مردم با رعایت این محدودیت کمک کنند تا إن شاء الله بتوانیم بر مشکلات فائق آییم.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول