اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

طاهری: با کشتی‌گیر قرقیز آشنا بودم اما غافلگیر شدم/صحبت از حمایت مسئولان کلیشه‌ای است

دارنده مدال برنز کشتی آسیا گفت: همه مردم و مسئولان از کشتی انتظار دارند اما صحبت درباره حمایت مسئولان تکراری و کلیشه‌ای است.

طاهری: با کشتی‌گیر قرقیز آشنا بودم اما غافلگیر شدم/صحبت از حمایت مسئولان کلیشه‌ای است

امین طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص وضعیتش برای حضور در تورنمنت بین‌المللی لهستان، عنوان کرد: اردوها را به خوبی پیش می‌بریم و شرایط همه کشتی‌گیران خوب است. منتظر هستیم با برگزاری مسابقات لهستان نتیجه نهایی و تیم اعزامی به المپیک توکیو مشخص شود.

آزادکار کشورمان در وزن ۱۲۵ کیلو درباره اینکه نسبت به زارع دیگر کشتی‌گیر این وزن رویداد بیشتری را شرکت کرده، گفت: بله من در دو میدان خوب شرکت کردم. فارغ از نتیجه میدان دیدن برای کشتی گیر مفید است. شرایط خوبی دارم و امیدوارم در لهستان هم نتیجه لازم را کسب کنم. در نهایت اینکه امیدوارم کسی که لایق است دوبنده تیم ملی را بپوشد.

طاهری درباره اینکه در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل نماینده قرقیزستان شکست خورد و از رسیدن به طلا بازماند، در حالی که گفته بود این کشتی‌گیر را آنالیز کرده، یادآور شد: با کشتی‌گیر قرقیز آشنا بودم اما فکر می‌کنم یک لحظه غافلگیر و هول شدم. زمانی که برای یکسره کردن نتیجه کشتی رفتم اما غافلگیر شدم. این شکست برای من تجربه شد تا در مسابقات آینده آن را تکرار نکنم و با تجربه بیشتر جلوی این کشتی‌گیر حاضر شوم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است دوبنده تیم ملی را بپوشد، عنوان کرد: شرایط به گونه‌ای شد که تا اینجا همه چیز خوب پیش رفته است. با توجه به شناختی که از خودم و شرایط بدنی‌ام دارم تا دو سه هفته دیگر نسبت به قبل در شرایط بهتری هم قرار خواهم گرفت.

دارنده مدال برنز آسیا در سنگین وزن درباره اینکه اگر کشتی‌گیران اعزامی به المپیک شود فکر می‌کند چه نتیجه‌ای در این بازی‌ها کسب کند، گفت: کشتی ورزش سختی است و نیاز به تمرین دارد. در این شرایط کرونایی کشتی گیران دنیا به جز ایران افت محسوسی داشتند. ما نسبت به دیگر کشورها با توجه به اردویی که برگزار کردیم توانستم خودم را جمع و جور کنیم. خیلی از کشتی‌گیران مطرح دنیا نتوانستند سهمیه بگیرند که علت اصلی آن کرونا بود.

وی افزود: کشتی‌گیران ایرانی آمادگی بالاتری نسبت به سایر کشتی گیران دارند چون تمریناتشان خوب بوده است. امیدوارم در المپیک هم نتیجه خوبی کسب کنیم.

ملی‌پوش کشتی آزاد کشورمان درباره اینکه همیشه بار ورزش در المپیک روی کشتی بوده فکر می‌کنید این موضوع فشاری روی ورزشکاران ایجاد کند، خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان همیشه از کشتی انتظار داشتند. از یک طرف این موضوع بار مثبتی دارد از طرف دیگر استرس ایجاد می‌کند اما اگر تشویق و حمایت مردم در فضای مجازی بیشتر شود روحیه کشتی‌گیران هم بالاتر می‌رود.

طاهری درباره حمایت مسئولان از این رشته، اظهار داشت: این موضوع بحث تکراری و کلیشه‌ای است، من تا به حال در این خصوص صحبت نکردم چرا که بحث حمایت مسئولان تکرار مکررات است اما امیدوارم مسئولان برای کشتی فکری کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول