اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

حریفان تیم ملی بسکتبال با ویلچر در پارالمپیک معرفی شدند/ حضور۳ نفر از خراسان رضوی در اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان

قرعه کشی مسابقات بسکتبال با ویلچر بازی‌های پارالمپیک توکیو انجام شد و تیم‌های استرالیا، آمریکا، بریتانیا، آلمان و الجزایر به عنوان حریفان تیم ملی کشورمان اعلام شدند.

حریفان تیم ملی بسکتبال با ویلچر در پارالمپیک معرفی شدند/  حضور۳ نفر از خراسان رضوی در اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مراسم قرعه کشی مسابقات بسکتبال باویلچر بازی‌های پارالمپیک توکیو توسط فدراسیون جهانی این رشته انجام شد تا گروه بندی ١٢ تیم شرکت کننده در این رقابت ها مشخص شود.

بر اساس قرعه کشی انجام شده تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در گروه دوم با استرالیا، آمریکا، بریتانیا، آلمان و الجزایر هم‌گروه است.

در گروه اول هم کانادا، کره جنوبی، اسپانیا، ترکیه، کلمبیا و ژاپن با هم دیدار خواهند داشت.

در پایان مرحله مقدماتی مسابقات بسکتبال با ویلچر بازی های پارالمپیک، چهار تیم برتر هر گروه راهی مرحله دوم می شود.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در مسابقات ٢٠١٩ قهرمانی آسیا به واسطه صعود به دیدار رده بندی صاحب سهمیه پارالمپیک شد، این تیم پس از یک دوره غیبت در پارالمپیک ریو هم شرکت داشت.

 گفتنی است؛ حسن عبدی و حمید صداقت ۲ ورزشکار جانباز و معلول خراسان رضوی هستند که به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان دعوت شده‌اند؛ علاوه بر این، محمدرضا هراتی از مشهد نیز سرپرستی این اردوی آمادگی را برعهده دارد. این اردو از یکم تا دوازدهم خرداد ماه با حضور ۱۵ ورزشکار در سالن ورزشی شادروان حمیدی آسایشگاه معلولان شهید فیاض بخش مشهد برگزار خواهد شد که در نهایت پس از برپایی چند اردوی آمادگی دیگر، ۱۲ ورزشکار به مسابقات پاراالمپیک توکیو ۲۰۲۱ اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول