اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

اعلام آمادگی دانشجومعلمان بسیجی دانشگاه فرهنگیان برای کمک به مردم فلسطین

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی، آمادگی خود جهت کمک به مظلومان عالم خصوصاً مردم مظلوم فلسطین و غزه را اعلام کرد.

اعلام آمادگی دانشجومعلمان بسیجی  دانشگاه فرهنگیان برای کمک به مردم فلسطین

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان طی بیانیه‌ای جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و آمادگی خود جهت کمک به مظلومان عالم خصوصاً مردم مظلوم فلسطین و غزه را اعلام کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ

اراده ما بر این قرار گرفته است تا به مستضعفین نعمت بخشیم و آنها را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم   قصص/5

خبر شنیدن حمایت کشورهای مدعی به اصطلاح حقوق بشر از رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی همگان را به تعجب واداشته، تعجب از وقاحت و بی شرمی انسان مدرن و طاغی که با حنجره خود ادعای دفاع از حقوق هم نوع سر می دهد ولی همزمان ندای دفاع از رژیم مردم کش و کودک کش را با همان حنجره فریاد می زند.

 به کجا این چنین شتابان می روید؟ فاین تذهبون؟[1]

 در این روزها صدای شکستن پایه‌های سست حکومت ظالمان بیش از پیش به گوش می‌رسد و به دست مستضعفین عالم تارهای عنکبوتی حکومت ظالمان روز به روز سست تر می شود. قبل از این زمان چه کسانی جز مومنان باور به این چنین تزلزل و ذلتی برای ظالمان داشتند؟ چه کسانی جز موحدان عالم به قول قرآن مبنی بر خانه های عنکبوتی ظالمان عتقاد داشتند؟ [2]

عصر فعلی عصر قدرت اسلام و مسلمانان جهان است و رمز این پیروزی و قدرت معنوی و جغرافیای پایداری در میدان و به ثمر نشستن خون افرادی همچون حاج قاسم سلیمانی است. اگر حاج قاسم امروز در کنار مظلومان عالم نیست ولی ثمره مجاهدت و اخلاص او در ذره ذره خاک های اشغالی فلسطین نقش آفرینی می کند و این است نتیجه حضور در میدان.

سخن رهبر فرزانه مان مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید چه زود درحال تحقق است.[3]

 در این زمان رژیم کودک‌ کش صهیونیستی خوب فهمیده است که اگر دست از پا خطا کند، تل آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد. دشمنان اسلام باید این را با گوشت و خون خود درک کرده باشند که زمان دفاع با سنگ به اتمام رسیده و به فضل الهی قدرت موشک به کمک قدرت اراده‌ ی مظلومین عالم آمده و دیگر زمان بزن دررو تمام شده است. خون شهدا در حال ثمر دادن است و ظالمان دیگر یک روز خوش نخواهند دید.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و آمادگی همه جانبه خود جهت کمک به مظلومین عالم خصوصاً مردم مظلوم فلسطین و غزه را اعلام می دارد. همانگونه که امام راحل فرمودند فلسطین پاره تن اسلام است و وظیفه تمام مسلمین است تا با تمام قوا به دفاع از مسجد الاقصا و قبله اول مسلمانان بپردازند و هرگز آن را از یاد نبرند.

والسلام علیکم

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان

[1] آیه 26 سوره تکویر

[2]  آیه 41 سوره عنکبوت

[3]  سخنان رهبر معظم انقلاب  27/12/1394

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول