اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

بنزین در پایتخت آمریکا کمیاب شده و رو به اتمام است

بنزین در پایتخت آمریکا کمیاب شده و بسیاری از پمپ بنزین‌های این ایالت بنزینی برای فروش به مردم ندارند.

بنزین در پایتخت آمریکا کمیاب شده و رو به اتمام است

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، شب گذشته بالاخره حمله سایبری به بزرگ‌ترین شبکه توزیع سوخت در آمریکا تاثیر خود را در پایتخت این کشور نشان داد و علی رغم آنکه فعالیت در این خط لوله با پرداخت باج به هکرها از سر گرفته شد، اما واشنگتن به عنوان پایتخت آمریکا هم اکنون با کمبود جدی بنزین مواجه است.

حدود 6 روز به خاطر حمله سایبری و از دسترس خارج شدن بزرگ‌ترین شبکه خط لوله انتقال سوخت در آمریکا، ایالت‌های جنوبی و شرقی آمریکا با مشکل جدی در تامین سوخت مواجه شدند. 

ترس از نبود بنزین باعث شد تا بسیاری از مردم به پمپ بنزین‌ها هجوم آورده و تلاش کنند تا آنجا که می‌توانند باک خودروی خود را پر کنند. حالا قیمت بنزین در این کشور هم با عبور از متوسط 3.304 دلار به ازای هر گالن به بالاترین میزان از سال 2014 رسیده است.

در حالی که سیاست‌مداران آمریکایی فعلا درگیر بهبود استانداردهای حفاظت سایبری هستند، بسیاری از پمپ بنزین‌ها در پایتخت این کشور به خاطر نبود بنزین در خود را تخته کردند. 

موسسه گس بادی می‌گوید:‌ 88 درصد پمپ بنزین‌ها در واشنگتن دیگر بنزین برای تحویل به مردم ندارند. حال دیگر ایالت‌های جنوبی و شرقی آمریکا بهتر از واشنگتن نیست؛ چراکه در کارولینای شمالی 65 درصد، و در ایالت‌های ویرجینیا، کارولینای جنوبی، و جورجیا، حدود 50 درصد پمپ بنزین‌ها به خاطر نبود بنزین تعطیل شده‌اند. در حال حاضر 14 هزار و 144 پمپ بنزین در ایالت‌های بحران‌زده بدون بنزین باقی مانده‌اند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول