اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آغاز اردوی تیم جودو دانش‌آموزی در قم

رئیس هیات جودو استان قم از برگزاری اردوی تیم دانش‌آموزی قم با حضور هفت نفر از استعدادها و نخبه‌های این رشته ورزشی خبر داد.

آغاز اردوی تیم جودو دانش‌آموزی در قم

محمدحسن سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اولین جلسه تمرینات و اردوی آماده‌سازی تیم جودو دانش‌آموزی استان قم روز جمعه  ۲۴ اردیبهشت ماه در خانه جودو مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد.

وی با بیان اینکه عدم حضور غیر موجه در این اردو موجب حذف از تیم دانش‌آموزی خواهد شد، به نفرات دعوت شده به این اردو اشاره و اضافه کرد: محمدجواد محبی، ابوالفضل نوری، ابوالفضل قاسمی، امیررضا احمدی‌فر، محمد جعفریان، محمدجواد حسین‌خانی و ارشیا بیگی در این اردو حضور دارند.

رئیس هیات جودو استان قم سپس به نخستین پویش آیند‌ه‌سازان جودو ایران اشاره و ابراز کرد: نخستین پویش آینده‌سازان جودو ایران همزمان با عید سعید فطر برگزار شد و هدف از آن شناسایی استعدادهای جودو کشور، آگاهی بخشی عمومی نسبت به رشته جودو، ایجاد علاقه و نشاط در نونهالان کشور و ایجاد فرصت برابر برای شناسایی استعدادهای جودو ایران است.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی کمیته کاتا هیات جودو استان قم برای برگزاری پیکارهای انتخابی این رشته اشاره و بیان کرد: این کمیته در نظر دارد به منظور حضور پر قدرت در مسابقات انتخابی تیم ملی که اواسط تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد، یک دوره مسابقات کاتا جودو را در اواسط خرداد برگزار کند.

سالاری که از قهرمانان صاحب‌نام و سرشناس این رشته در سطح ایران، آسیا و جهان است و مدال‌های متنوعی از حضور در میادین مختلف این رشته کسب کرده در پایان خاطرنشان کرد: از تمام داوطلبان حضور در مسابقات انتخابی کاتا دعوت به عمل می‌آید که تمرینات خود را برای کسب آمادگی بیشتر شروع کنند، به زودی بخش‌نامه رقابت‌ها در کانال هیات جودو قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام / 78002        

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول