اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کمالوند: هر تیمی شایسته برد است باید به پیروزی برسد/ قراردادم در استقلال بالاتر از سایپا بود

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: وضعیت سایپا در جدول رده بندی خوب نیست و جزو دو تیم پایین جدول است.

کمالوند: هر تیمی شایسته برد است باید به پیروزی برسد/ قراردادم در استقلال بالاتر از سایپا بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فراز کمالوند در نشست خبری قبل از بازی با پیکان در هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار داشت: به هر صورت وضعیت سایپا در جدول رده بندی خوب نیست و جزو دو تیم پایین جدول است. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این تیم در لیگ برتر حفظ شود. هرچند کار بسیار سختی است اما دور از دسترس نیست. با توجه به اینکه از بازیکنان خوب و جوانی برخوردار هستیم که انگیزه مناسبی دارند، تلاش می‌کنیم در این 7، 8 بازی باقیمانده امتیازهای لازم را کسب کرده و سهمیه سایپا را در لیگ برتر حفظ کنیم. 

وی افزود: بازی فردا بسیار سخت است. پیکان دارای کادرفنی و بازیکنان بسیار خوبی اس تکه نتایج خوبی هم در هفته‌های اخیر کسب کرده. می‌دانیم که دیدار سختی را پیش‌رو داریم اما ان‌شاءالله بتوانیم هر سه امتیاز را به دست آوریم.

سرمربی تیم سایپا درباره اینکه آیا این تیم می‌تواند پس از 9 هفته اولین برد خود را در لیگ برتر کسب کند، توضیح داد: 9 هفته است که تیم سایپا نبرده و فقط 3 امتیاز کسب کرده، اما می‌خواهم موضوع مهم‌تری را مطرح کنم. بحث اساسی و کلی من این است که از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، کمیته صیانت، حجت‌الاسلام علیپور و حراست فدراسیون و کمیته داوران می‌خواهم هر تیمی داخل زمین شایسته پیروزی است به برد برسد.

کمالوند ادامه داد: در هفته‌های اخیر شاهد بودید خیلی از نتایج با اشتباهات داوری تغییر می‌کند. اگر قرار باشد رقبای مستقیم تیمی که پایین جدول است به شکل پیاپی از اشتباهات داوری منفعت ببرند درست نیست. تیم نساجی در سه چهار بازی اخیرش از این موضوع سود برده. مقابل نساجی و سایپا یک پنالتی صددرصد برای سایپا اعلام نشد و آن سه امتیاز خیلی در جدول تأثیرگذار بود و امتیازها را به رقیب مستقیم ما دادند. در بازی دیروز نساجی مقابل فولاد هم نمی‌توان گفت فقط فولاد متضرر شد، زیرا ما هم در این بازی ذینفع بودیم. خواهش می‌کنم کمیته داوران و البته داوران عزیز ما اشتباهاتشان سهوی است، دقت کنند.

وی ادامه داد: اکنون بحث سرنوشت یک تیم است. هفته گذشته در تبریز بازی کردیم. بازیکن ما دقیقه 83 وارد بازی شد و در 2 دقیقه و 23 ثانیه دو کارت زرد گرفت. دیداری که پس از هشت مسابقه می‌توانستیم به سود خودمان تمام کنیم و اولین بازی بود که من روی نیمکت سایپا نشسته بودم ده نفره شده و گل مسابقه را دریافت کردیم. اخطار دوم کاملاً بی‌دلیل بود و به این خاطر که بازیکن ما در مسیر دروازه‌بان حریف قرار گرفت کارت زرد دریافت کرد. در هر مسابقه 10 بار این اتفاق رخ می‌دهد و داور می‌توانست با یک تذکر این موضوع را رفع و رجوع کند. 

وی خاطرنشان کرد: آن حرکت سبب اخراج بازیکن سایپا شد. همین اتفاق در بازی نساجی و فولاد رقم خورد، اما 2 امتیاز آنجا از تیم ما کسر و در دیدار روز گذشته 2 امتیاز به نساجی اضافه شد. همین مسائل معادلات پائین جدول را به هم می‌زند. خواهش می‌کنم کمیته داوران،‌فدراسیون فوتبال،‌کمیته صیانت همگی دست به دست هم بدهند تا نتیجه فوتبال درون زمین و با یک بازی عادلانه تعیین شود. نباید داوری در ماندن، صعود کردن، قهرمان شدن یا قهرمان نشدن و کسب سهمیه یک تیم نقش داشته باشد.

کمالوند اضافه کرد:‌به همه تیم‌ها احترام می‌گذارم. دوستان خوب من در ذوب‌آهن و نساجی مربیگری می‌کنند و برخی از دوستانمان در بدنه باشگاه‌ها مدیریت می‌کنند اما نباید جوری باشد که تیمی از بحث داوری متضرر شود.

وی درباره غایبان سایپا در بازی با پیکان توضیح داد: یکی دو بازیکن ما شرایط حضور در این مسابقه را ندارند. 

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره دربی 95 پایتخت عنوان کرد:‌ این مسابقه را دیدم اما اصلا نمی‌خواهم درباره استقلال صحبت کنم، زیرا در این مجموعه نیستم هر چند افتخار داشتم مدتی در این تیم باشم. استقلال اکنون مربی و باشگاه دارد و خودشان صحبت می‌کنند. 

کمالوند ادامه داد: فقط باید یک نکته را بگویم. در هفته‌های گذشته بحثی را مطرح کرده بودند که کمالوند به خاطر پول از استقلال جدا شده است. از همین جا به صراحت اعلام می‌کنم قرارداد من در سازمان لیگ وجود دارد و قراردادی که با باشگاه استقلال داشتم، از لحاظ مالی به مراتب بالاتر از قراردادم با سایپا است. دیگر دوست ندارم درباره استقلال صحبت کنم. دوست خوب من یعنی فرهاد مجیدی سرمربی این تیم است و روز گذشته هم تیمش خیلی خوب بازی کرد و مستحق شکست نبود. 

سرمربی سایپا درباره اینکه آیا تیمش می‌تواند پیکان را شکست بدهد، گفت:‌تمام توان خود را برای برنده شدن به کار می‌گیریم، اما باز هم درخواست می‌کنم کمیته داوران و شخص خداداد افشاریان به این موضوع رسیدگی کرده و اجازه ندهند حق کسی از لحاظ داوری زیر سئوال برود. یک سوت یا یک پرچم می‌تواند سرنوشت یک تیم را عوض کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول